recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Min første projektor??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Min første projektor??

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Status: Offline
Point: 823
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leviathan.jk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2014 kl. 13:35
Hvorfor skal det være led? Du kommer til at betale rigtig meget for det. Og som Jonas også skriver har ingen af dem særligt meget lys (som dog ikke falder med tiden). Og denne HD91 er kun med en .65" som ikke giver ligeså skarpt et billede som den større chip (som de dyre over 100k har) Du kan få en Runco ls-1 med den større chip for ca. samme penge (men den er så med almindelig lampe). Uden at have set denne led, er jeg næsten 100 på at Runco'en er bedre alene pga. Den større chip.

Jeg har selv en led, så det er ikke fordi de er dårlige, du skal bare betale mere for at få samme billedkvalitet, jeg har så ikke betalt i nærheden af 150k som den kostede fra ny.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu