recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - min hjemme bio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketmin hjemme bio

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kasperbastian Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: min hjemme bio
    Sendt: 09-Marts-2009 kl. 13:35

hej allesammen

jeg ligger bare ligget til min biograf som ligger på hifigalleri.

det jeg som sagt leder efter her inde. er nogle gode råd som kunne gøre det hele lidt bedre og hvor i ville sætte penge hvis det skulle være. i må spørger hvis der er noget i ville vide.

http://www.hifigalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5788&ip c=29709

man skal yde for at kunne nyde
Til top
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Point: 1647
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2009 kl. 14:51
Velkommen til,hvis du har mulighed for at få noget mere afstand på dine front højtaler,for at få et breddere og større lydbillede,det vil gøre meget,det ville være bedre at du fik det satte optimal op,før du bruger penge på nyt,hvis du alligevel ikke kan få fuld valuta for det du køber.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2009 kl. 21:05
Oprindeligt skrevet af ghost-the-man ghost-the-man skrev:

Velkommen til,hvis du har mulighed for at få noget mere afstand på dine front højtaler,for at få et breddere og større lydbillede,det vil gøre meget,det ville være bedre at du fik det satte optimal op,før du bruger penge på nyt,hvis du alligevel ikke kan få fuld valuta for det du køber.

ja det er også noget jeg går og tænker på. men skal snart på højskole om et havlt år. kan nemlig ikke hører så meget forskel på om det kommer fra højre eller venstre. til den tid at jeg skal flytte hjemme fra bliver settet nok skiftet ud med b&w har altid været vilde med deres højtalere men de er bare list dyre fx 600 serien. men en bedre  og bredere opstilling ville gøre underværker ja. men plads mangler jeg.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2009 kl. 21:15

Jamen det ser jo fornemt ud. Jeg startede faktisk selv med et mindre Denon anlæg, og det var jeg såmænd ikke utilfreds med. Men når interessen dukker op, så kræver man bare mere og mere. Vent og se.

Ha et fint højskoleophold

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2009 kl. 14:32

jo tak hother.

ja det er lige det. syntes stadig det lyder kanon fedt. men ja indtresessen er bare støre end pengepungen..

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu