|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kasperbastian ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 09-Marts-2009 kl. 13:35 |
hej allesammen jeg ligger bare ligget til min biograf som ligger på hifigalleri. det jeg som sagt leder efter her inde. er nogle gode råd som kunne gøre det hele lidt bedre og hvor i ville sætte penge hvis det skulle være. i må spørger hvis der er noget i ville vide. http://www.hifigalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5788&ip c=29709 |
|
man skal yde for at kunne nyde
|
|
![]() |
|
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
Velkommen til
![]() |
|
![]() |
|
kasperbastian ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
ja det er også noget jeg går og tænker på. men skal snart på højskole om et havlt år. kan nemlig ikke hører så meget forskel på om det kommer fra højre eller venstre. til den tid at jeg skal flytte hjemme fra bliver settet nok skiftet ud med b&w har altid været vilde med deres højtalere men de er bare list dyre fx 600 serien. men en bedre og bredere opstilling ville gøre underværker ja. men plads mangler jeg. |
|
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Jamen det ser jo fornemt ud. Jeg startede faktisk selv med et mindre Denon anlæg, og det var jeg såmænd ikke utilfreds med. Men når interessen dukker op, så kræver man bare mere og mere. Vent og se. Ha et fint højskoleophold |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
jo tak hother. ja det er lige det. syntes stadig det lyder kanon fedt. men ja indtresessen er bare støre end pengepungen.. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |