Så fik jeg endelig min hjemmebio i luften, men jeg har lidt udfordringer som jeg håber i kloge hoveder kan hjælpe med. Jeg har en Denon AVR-1507 surround receiver, KEF 2005, PS3 og en HP xp7030 projektor.
1) Jeg har forbundet PS3 med component til receiveren, og derfra trukket et 10m component kabel til projektoren (den har kun DVI eller component der er værd at bruge). Lyden er forbundet med optisk kabel. Billedet er for så vidt ok ved DVD afspilining (kunne være bedre - ved brugaf PS3 er billedet væsentlig bedre), men jeg har et problem med visse DVD'er. I toppen af billedet i venstre side til ca. på midten er der en række små hvide striber. I dette område er billedet også forvrænget. I bunden af billedet er der en tynd blå streg (sammen farve som projektoren bruger når den ikke viser noget billedet). Det er som sagt kun på visse DVD'er.
2) Musik cd'er afspilles kun som støj. Jeg har også en CD med forskellige sourrond lydfiler (High Definition Surround). Disse filer afspilles også som støj. En musik dvd afspiles helt fint.
Det er jo tydeligt at jeg gør noget forkert
men hvad?
Håber i kan hjælpe.
Redigeret af rigo - 17-Juni-2007 kl. 23:22