|
Min hjemmebio |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kralle7800 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2011 Sted: Højslev, Danmar Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Marts-2012 kl. 11:45 |
*SURROUND RECIVER*
Marantz SR-6005 *TV* Panasonic TX-P42UX30E *HØJTALERE* Front højtalere Jamo E670 Center Jamo E6CEN Baghøjtalere Jamo E610 Jamo SUB 6510 *KABLER* VAN DEN HUL The SNOWLINE til baghøjtalere VAN DEN HUL The CS-122 HYBRID til fronthøjtalere og center *BLURAY* Playstation 3 Slim 320GB *EKSTRA UDSTYR* Viasat HD boks Xbox 360 Playstation 3 Slim En masse kabler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af Kralle7800 - 11-Marts-2012 kl. 11:58 |
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Kralle7800
Jeg kan se du har fået en Marantz ind i stedet for din Pioneer, hvad er årsagen til dit valg? Hvorfor har du ikke blot opdateret din anden bio-tråd? Dine fronter står ret tæt til væggen/hjørnet, giver det ikke anledning til nogen bas problemer? |
|
![]() |
|
Kralle7800 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2011 Sted: Højslev, Danmar Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Schulz.
Grunden til jeg har skiftet til Marantz, er fordi jeg gerne ville prøve noget nyt. Min gamle Pioneer havde kun pre-put til 1 subwoofer, hvilket er træls, fordi jeg skal have effekt forstærker snart. Havde helt glemt jeg havde en gammel tråd og jeg ved ikke lige hvordan jeg opdatere den, så jeg lavede bare en ny ![]() Jo de står måske lidt tæt, men har ikke oplevet nogle problemer. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |