|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
SuperJunior ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Edit... man ku godt dreje dem. tak.. dog har jeg skruet baghøjttalerne en del op, så man kan høre dem, når de sidder over hovedet på én....da de er svære at høre ellers. Redigeret af SuperJunior - 15-Marts-2008 kl. 14:02 |
|
--------------------------
Samsung LE32M87 Onkyo 605 KEF 5005.2 |
|
![]() |
|
Minkz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Er din okyo reciver kraftig nok til højtalerne eller kunne de godt bruge noget mere kraft? har lige bestildt samme kef højtaler sæt som dig og er nu ved at finde en reciver
![]() |
|
![]() |
|
SuperJunior ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Jeg har ikke haft dem tilsluttet en anden receiver, og synes det spiller fint/kraftigt nu! Men ved jo ikke om det vil være "vildere/bedre" med en kraftigere receiver(Som CSN-teknik anbefaler). Så jeg ville (hvis budgettet er til det) købe en kraftigere receiver, hvis man engang skifter højttalerne ud. Vægten på hver højttaler er 2,3 kg. Og subben vejer 11,6 kg. |
|
--------------------------
Samsung LE32M87 Onkyo 605 KEF 5005.2 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |