|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mdande ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
![]() Sendt: 18-December-2009 kl. 12:53 |
Så er det blevet tid til lidt billeder af min hjemmebio.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Sony BDP-S570 Harmony 1000+IR/RF Orbaudio mod2 5.1 speakers Xtreamer/Squeezebox duet |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Det ser jo ganske fint ud!
Der er nok også dømt høj WAF kunne jeg forestille mig. |
|
![]() |
|
mdande ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
![]() |
JA......De har sgu alt for meget magt de tøser
![]() |
|
Sony BDP-S570 Harmony 1000+IR/RF Orbaudio mod2 5.1 speakers Xtreamer/Squeezebox duet |
|
![]() |
|
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() |
kigger selv på gallo højtalerne, spiller de godt?
|
|
![]() |
|
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
De får den magt man giver dem. Hvis trådstarter havde ønsket et større setup og fruen havde været utilfreds, så er det vel blot at banke i bordet.
Jeg får smørren på job hver dag; "Jeg må ikke dit og dat for fruen !" Jeg tænker med det samme; Har du ikke selv valgt hende ? Mig bekendt er de fleste danskere ikke underlagt tvangsægteskab !
Til trådens relevans; Jeg er selv til det lidt større setup, men synes faktisk det ser fint ud. Jeg ville dog nok trække fronterne lidt længere ned.
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() |
Mit kone ,vil gerne have lidt farve i stuen, men badeværelse og køkken skal være hvidt (rengøring), sådan er de jo alle forskellige !
Men jeg er også stærkere end hende (Schyy ikke for højt så hun hører det)
![]() ![]() ![]() |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
![]() |
Ja Rysz du har helt ret ..... Fronterne skulle ha siddet længere nede.... Det skulle jeg da selvfølgelig ha tænkt da vi lagde kablerne i væggen
![]() ![]() Redigeret af mdande - 20-December-2009 kl. 13:24 |
|
|
![]() |
|
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() |
super sæt up..skulle du betale told og moms fra orbaudio.com? hvis ja, hvor meget kom du af med?
|
|
SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000 ANTHONY GALLO Nucleus Micro 5.1 SONY PS3 500 GB PANASONIC DMP-BDT310 iPhone 5+5s16+32 GB iMac 27" iPad4,32GB3G,white iPad Air 64GB3G,white |
|
![]() |
|
ssstamme ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2006 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Fin opsætning...
Hvad er det for et møbel, og hvor er det købt?
|
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() |
Hej,
Tror møblet er et scanbirk -> http://www.tvilum-scanbirk.dk/default.aspx?ID=1776&ShowIpaper=83
Har selv møblet, blot i 2 * 2 :-)
Mvh. Torben
|
|
![]() |
|
![]() |
Det koster ca 500kr at få sendt 2 højtalere, men det er så med fragt og diverse afgifter. (250kr fra UPS Danmark og 250kr fra ORB). Har fået dem sendt hjem et par stykker af gangen for jeg var nemlig selv lidt itvivl omkring moms mm. Men tror det bedre kan betale sig at få et helt system sendt hjem i stedet for |
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej ssstamme ! Jeg mener det er fra Idemøbler
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |