|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Seal ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() |
||
Ok Ghost, kan se Frugtkomplot også har dem godt ud fra væggen, jeg må sgi lige have det prøvet af ( tror jeg skal have frigjort lidt højtalerkabel, så de kan komme længere ud ).
Redigeret af Seal - 29-August-2010 kl. 15:44 |
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
||
Man kan sagtens lade et plasma hælde mere end 10% og man kan også lægge det ned. Plasma kan dog i liggende tilstand ikke tåle at modtage selv små stød eller svingninger der udsætter glasset i panelet for belastninger. Derfor advarer man imod at lægge plasma ned under transport. Der kan dog være andre grunde til at man ikke må lægge plasma ned imens det er tændt, men det er som regel i forbindelse med bortskaffelse af varme, så det ikke beskadiger tv'et. Det gælder for sin vis alle tv, der ikke er skabt til at operere på hovedet eller vandret. |
|||
![]() |
|||
bclaus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
||
Flot setup og kan også godt lide den enkelte stil.
Men min kæreste påstår, at du bor alene? Grundet din placering af lysestager mm.
|
|||
· Pioneer SC-LX72 · Pioneer BDP-LX52 · Miller & Kreisel K "White edition" (5.1) · Samsung PS50C7705
· Samsung SMT-H3126 · Logitech Harmony One · NAS - Qnap 219p · Clic møbel · |
|||
![]() |
|||
Sæderup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 154 |
![]() |
||
![]() ![]() Hvilke mørkelægnings gardiner har du tænkt på at købe?
|
|||
![]() |
|||
henrikbp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-December-2007 Status: Offline Point: 238 |
![]() |
||
Rigtigt flot setup.
Lidt off topic men sofaen ser lækker ud og ligner noget a la det vi pt. kigger efter. Hvor er den købt?
|
|||
![]() |
|||
Seal ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() |
||
Hey Cyberguyen, Ok det var nyt for mig at den 10% regel ikke var så fanatisk alligevel.
Tror dog jeg vælger ikke at udsætte det yderligt ;)
Er også første gang jeg har følt trang til at lave en 5 års forsikring på noget elektronik, netop fordi jeg havde lidt schiss ift. plasma :)
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej henrikbp,
Ja ledte også en del efter en sofa på nettet, og den endte faktisk med at blive billig,
mener jeg gav 11k for den, hos Mega i Odense. www.mega.dk
Den er dog ikke på deres netside lige pt ?
Den lynn de har der nu havde de også for godt 1 år siden da jeg hentede min, den er egentligt også lidt smart med nakkestøtter man kan vippe op ( ved dog ikke om det holder i længden ? ), model Lynn er også faldet nogle tusinde kr. kan jeg se :)
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej Sæderup,
Takker :)
Mht rullegardiner / mørklægning, vil jeg nok bare prøve disse jeg har googlet mig frem til:
Syntes mange ligger i prisleje 500,- til 1000,- for et rullegardin, og jeg skal bruge 3 stks, så tror jeg tager et billig sats med de Tupplur der fra IKEA. Der står iøvrigt også at jeg kan tilpasse dem i bredden, hvilket jo er helt perfekt, da de skal passe til lidt skæve mål ;)
|
|||
![]() |
|||
Sæderup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 154 |
![]() |
||
Du skal ikke have nogen med motor, så når du trykker på se film på din logitech one ruller de ned og alt dit grej starter op??
![]() |
|||
Panasonic CXC725
Pioneer SC-LX73 Elac 247, Elac cc 241 og monitor audio c265-fx Nvidia Shield |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hehe ok det lyder jo lidt for sejt, men de koster vel også derefter ?
![]() Og hvilke mål kan man få dem i ?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg ved ikke hvad det koster, man kan få dem lavet efter mål men det bliver de nok ikke billigere af
![]() |
|||
Panasonic CXC725
Pioneer SC-LX73 Elac 247, Elac cc 241 og monitor audio c265-fx Nvidia Shield |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |