|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |
Martin.S.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
ambilight ala ikea, for de dovne der ikke selv gider søge efter det derinde: |
|
Mvh MartinC
...evt tak for hjælpen :D |
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() |
Hehe det skal jeg også snart :), ikke for switchens skyld men mere for de nye lydformaters skyld... |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Hej Bygone. Det er da et ret godt billede du har på det mediecenter med et PVR500. Har selv et af slagsen, men synes ikke at billedet er voldsomt skarpt. Har også problemer med at farverne er lidt matte. Har du brugt et eller andet tweak, eller nogle specielle drivere? Godt nok kører jeg med XP og ikke Vista, men kunne være du alligevel havde noget der kunne hjælpe. Resten ser også skidegodt ud. |
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Jeg vil anbefale dig at flytte dine front højtaler ned i samme højde som din center, det er det mest rigtige surround setup
![]() |
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() |
ok...jeg må nu sige jeg er rimelig imponeret over det lydbillede som mine B&W XT2'ere leverer også oppe fra lofthøjde, så tror ikke det vil give den stor forskel ![]() Har lige igår modtaget min HDMi switch, så der vil snart komme et par billeder af den...men skal lige have lidt pusterum inden jeg får den sat ind i systemmet derhjemme... |
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Tro mig, hvis du flyttede dem ned på prøve, så er jeg sikker på de blev der nede. Du vil få en meget mere korrekt lydgengivelse når alle enheder er ud foran hinanden. Men det er også bare et godt råd ikke andet.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Gode råd er altid velkomne ![]() Men jeg går sån lidt og spekulerer på hvilken subwoofer jeg skal vælge som passer ind i systemmet. |
|
![]() |
|
![]() |
Der er den eneste rigtige Velodyne, som betegnes for at lave de bedste subwoofere.
Tag deres SPL eller DD serie, de har medfølgende målemikrofon og EQ. http://www.velodyne.com/velodyne/products/default.aspx?sid=7 69w472o Jeg har lige købt en SPL-1200R med 1000w.digital forstærker, den kan flytte luft |
|
![]() |
|
pongolle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
![]() |
Heey fedt, har ledt efter dem Er det nok at købe én pakke til en 42" pv70? |
|
![]() |
|
Petergemma ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 141 |
![]() |
Et stort tillykke til Bygone. Det er smadder flot det du har lavet, og jeg går selv med planer om noget meget lignende. Jeg har dog overvejet en Onkyo receiver. Har du prøvet forskellige receivere på dine XT2'ere? Hvordan synes generelt XT2'erne fungere? De er sindsynt flotte. Peter |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har kun pt haft min Yamaha Surround receiver på de B&W speakere og der lyder de som de ser ud, sprøde, lækre og bare lige til at kramme :)... Mangler dog lidt dynamik i stereo billedet (ik noget negativt, men kan godt høre forskel på mine tidligere gulvhøjtalere B&W CDM7SE og så disse), så hvis man er til ren stereolyd, skulle man nok tage et sæt xt4'ere som fronte. Men til mit musik behov dækker de fuldbyrdet det jeg bruger dem til, i surround anlægget sparker de røv. Redigeret af Bygone - 05-September-2007 kl. 14:00 |
|
![]() |
|
![]() |
Så er der bestilt den nye FloppyDTV C/CI m/ irdeto cam og SmartWi kortsplitter, håber at modtage det i starten af næste uge...så må vi se hvordan det kører.
SmartWi FloppyDTV Har prøvet floppydtv før der kørte det ret godt med de begrænsninger som xp medie center nu engang har, nemlig manglende digitale undertekster og manglende mulighed for at skifte lydspor på de kanaler der er flersporede...dengang droppede jeg det igen pga de fordyrende forhold der gjorde at flere kort fra stofa ville koste en bondegård. ...er blevet træt og skulle se på det analoge signal på mit medie center når jeg har digitalt tv via stofaxtra samsung boksen. Redigeret af Bygone - 14-September-2007 kl. 13:05 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |