|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Nicolai25 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() Sendt: 26-December-2007 kl. 21:10 |
Så er det vidst min tur til at vise stuen frem. |
|
![]() |
|
Nicolai25 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
WOW - ser godt ud! Hvad er det for fronthøjtalere som du har?
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak. :-) Det er jamo A 705. |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() |
Hej Flot setup du har der. Meget stilrent. Konen må være glad..... Er det Frislev møbler du har der? Hvad står de i af penge som de hænger der? |
|
Ning
|
|
![]() |
|
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
![]() |
Det ser godt ud! Men hænger tv'et ikke noget for højt?
|
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
MAnge tak. Jeg ville ihvertfald også lyve hvis jeg sagde at hun ikke har haft en finger med i spillet. :-) Nej det er click møbler. Der er for ca 15000 uden rabat. Jeg syntes ikke at tv´et hænger for højt. Det passer så man kigger lige ud på det. og når man en sjællend gang ligger ned i sofaen kigger man også lige ud på det. :-) men det er jo smag og behag. |
|
![]() |
|
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
![]() |
Ja, det har du jo helt ret i! Jeg må tilstå, at jeg altid ligger ned og ser tv... |
|
![]() |
|
klm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Jeg hopper lige med på vognen med skriften stilrent..Det ser rigtig fedt ud..
![]() |
|
Panasonic Px70..
|
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak. :-) Vi syntes også selv det passer godt sammen det hele. Det er Clic møbler. De er købt hos panasonic centret Sommer AS på roskildevej. Det kan godt være folk syntes det er lidt dyrt men når de først er kommet op og hænge er det pengene værd. :-) |
|
![]() |
|
klm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Det ser også ud til det er en rigtig go´ kvalitet.. Det er nok derfor det koster lidt ekstra, man får jo hvad man betaler for, så jeg vil ikke mene det er dyrt..De er sku fede..
![]() |
|
Panasonic Px70..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |