|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
primeradk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2005 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 324 |
![]() Sendt: 20-Januar-2008 kl. 12:25 |
![]() |
|
Husk at længe efter glæden over en lav pris er glemt huskes ærgelsen over en dårlig kvalitet.
|
|
![]() |
|
primeradk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2005 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 324 |
![]() |
![]() |
|
Husk at længe efter glæden over en lav pris er glemt huskes ærgelsen over en dårlig kvalitet.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jamen her er hvad jeg har pt i stuen. Min reciever bliver skfitet med en Onkyo snart, når den er fundet til en ordenlig pris. Så har jeg min selctor fra TDC, mit mediacenter, samt min Ps3 til blu-ray |
|
|
|
![]() |
|
Fabrin ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() |
Ser godt ud...
![]() Har den samme forstærker ![]() |
|
Mvh
Michael F. Hjort, Århus C Panasonic TH-42PZ70EA MacBook Playstation 3, Wii Onkyo TX-SR705 7.1 HarboSound Sat10+Sub10 |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Lige et billed af vores lille ø i den af ende af stuen, så man kan gå på internet eller hvad man nu vil, men den anden læser, ser tv eller lign, koblet til MCE også. Sorry afstanden, men ellers kommer der puslegård og alt muligt anden ind i. |
|
|
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
![]() |
Ser godt. Hvad er det for et møbel du har dit setup i, og hvor har du købt det?
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Rigtig lækkert set-up, og passer godt til dit "statement" i din signatur!
![]() Det ligner Gallo højtalere du har? Hvordan spiller de? Rigtig mange gange tillykke med det, endnu engang super lækkert!! ![]() Med venlig hilsen |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
Det er et clic møbel. se evt www.clic.dk og mit er købt hos sperkaercorner i KBH, men ved at scala hifi også har dem. \René |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak skal du have, det er korrekt, det er Gallo højtalere, og jeg synes de spiller godt. Jeg er udemærket klar over at små højtalere ikke kan levere samme fylde som store, men synes personligt de gør det fandes godt, og med en lille ny er det super dejligt at få de ting væk fra guldet og op ved loftet. Jeg synes de har en god klang og efter at have hørt dem kontra andre højtalere hos nogen forskellige forhandlere, ja så faldt jeg for dem, og har ikke fortrudt det endnu. :) \René |
|
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Gallo er det bedste jeg har hørt i den størrelse. Efter jeg anmeldte deres system, så valgte jeg selv at investere i et sæt. Læs anmeldelsen her: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1229&zoneid=1
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |