recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Min lille bio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Min lille bio

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Min lille bio
    Sendt: 28-Maj-2012 kl. 11:15
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 11:19
Mit setup består af 
Samsung Le 37 m87
Harman/Kardon Avr 255
AppleTv 3
Ps3 
Xbox360
Marantz dv6400
Lg Bd360
Dali concept 1
Dali concept center
Gale 4080 Sub

Mit Tv signal for jeg fra TDC hometrio

Ris og ros modtages gerne :)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 11:24
Ja undskyld mig, men det ser nu ikke særligt indbydende ud Confused 

Du kunne starte med at få gemt ledninger og få sat låger for "rodet". Det ville hjælpe en hel del.
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 11:27
Ja jeg ved det.... Jeg havde faktisk låger på men tog dem af igen da der blev alt for varmt.... Jeg er ikke helt færdig med at ordne kablerne... Kabler er sgu noget fanden har skabt haha

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 11:35
Stoflåger er løsningen. Du skærer et hul i lågerne så der er 5 cm tilbage til ramme, sætter højttalerstof på, og så kommer der luft til det hele og fj.btj. virker også igennem stoffet.

Den løse ledning til TV'et skal over i kabelskinnen, og højttalerledningerne i små kabelskinner i plast.

Redigeret af Kampus - 28-Maj-2012 kl. 11:35
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 11:42
Ja det var også min mening at gøre det på den måde. Den ledning til fjernsyet er til min macbook og jeg skulle egentlig bare prøve om det virkede :) Den skal selvfølgelig i kabelbakken. 
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 12:26
Lille fint setup Smile

Men kabler er som du selv er inde på, noget satan har skabt.
Med dem af vejen, og et par stoflåger på som Kampus skriver, så er du ved at være der. Smile

Rasmus
Til top
gullip Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Udlandet
Point: 323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gullip Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 18:37
Det er jo nærmest bio og bar med de flasker ;D
Hvor stort er dit rum? :) Du ka' evt. lægge billede af lokalet op og subben også Thumbs Up
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu