|
Min lille bio |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Maj-2012 kl. 11:15 |
|
|
![]() |
|
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mit setup består af
Samsung Le 37 m87 Harman/Kardon Avr 255 AppleTv 3 Ps3 Xbox360 Marantz dv6400 Lg Bd360 Dali concept 1 Dali concept center Gale 4080 Sub Mit Tv signal for jeg fra TDC hometrio Ris og ros modtages gerne :)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja undskyld mig, men det ser nu ikke særligt indbydende ud
![]() Du kunne starte med at få gemt ledninger og få sat låger for "rodet". Det ville hjælpe en hel del.
|
|
![]() |
|
Ja jeg ved det.... Jeg havde faktisk låger på men tog dem af igen da der blev alt for varmt.... Jeg er ikke helt færdig med at ordne kablerne... Kabler er sgu noget fanden har skabt haha
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Stoflåger er løsningen. Du skærer et hul i lågerne så der er 5 cm tilbage til ramme, sætter højttalerstof på, og så kommer der luft til det hele og fj.btj. virker også igennem stoffet.
Den løse ledning til TV'et skal over i kabelskinnen, og højttalerledningerne i små kabelskinner i plast. Redigeret af Kampus - 28-Maj-2012 kl. 11:35 |
|
![]() |
|
Ja det var også min mening at gøre det på den måde. Den ledning til fjernsyet er til min macbook og jeg skulle egentlig bare prøve om det virkede :) Den skal selvfølgelig i kabelbakken.
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Lille fint setup
![]() Men kabler er som du selv er inde på, noget satan har skabt. Med dem af vejen, og et par stoflåger på som Kampus skriver, så er du ved at være der. ![]() Rasmus |
|
![]() |
|
gullip ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
Det er jo nærmest bio og bar med de flasker ;D
Hvor stort er dit rum? :) Du ka' evt. lægge billede af lokalet op og subben også ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |