|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() |
Nikodk..
ja hende har jeg sgu været heldig med
![]() Jan:
som sagt.. ifølge Dolby sidder vores højttalere rigtigt, det er kun i 7.1 setup hvor det er decideret bagkanaler.. i 5.1 ska de nærmere være side kanaler.
jeg kører med cat5e ( netværkskabel) kørte før med Argon 5302, men det blev hurtigt skiftet ud da jeg først havde prøvet cat5e..
|
|
![]() |
|
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
Jamen det er jeg helt med på,men nogle foretrækker at have dem til at stå bag ved alligevel,skulle hvis nok gi lidt bedre rumfornemmelse.Synes også det lignede et netværkskabel.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() |
jan..
i min tidligere lejlighed var der frit bag sofaen og der havde jeg dem stående ca 2 meter bag, det lød fint men syns at lyden er mere kontant og præcis når de er tættere på lyttepositionen som de er nu..
|
|
![]() |
|
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() |
super lækkert
![]() |
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Det ser sgu' godt. Minimalistisk og lækkert.
Hvor er sofaen fra?
|
|
![]() |
|
![]() |
3000
mange tak og i lige måde.. har selv lige haft Kef 2005.2 satellitter og de spiller sgu godt
![]() rigo
takker..
sofaen er købt her: http://www.indooroutdoor.dk/?id=11213
Redigeret af strecker - 14-December-2009 kl. 16:09 |
|
![]() |
|
kec2 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() |
Tillykke
Det ser jo alt sammen meget lækkert ud. :) Hvorfor bruge cat5e som lydkabel? Hilsen Kec2 |
|
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|
![]() |
|
![]() |
kec2
jo tak
![]() jeg ledte efter et billigt alternativ til de dyre kabler og læste flere steder at folk havde skiftet deres dyre kabler ud med netværkskabel ( cat5 og cat6 )..
brugte som sagt selv Argon kabel til 30,- meteren før, og jeg har fået klart bedre lyd med cat5 kablerne der kun koster 6,- meteren..
læste faktisk enkelte steder at folk havde skrottet kabler til 400-500,- til fordel for cat5e kabler..
|
|
![]() |
|
lorx ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Ret flot. Også ret fed sofa, hvor er den fra?
|
|
Audiolab 8000AP, Audiolab 8000X7, Focal 1027Be Slategrey, 4xSIB.
Anlægget: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=5243 |
|
![]() |
|
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() |
se på side 2 Redigeret af 3000 - 14-December-2009 kl. 19:10 |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() |
Hvordan spiller argon højtalerne? Var en tur i hfk, de ville nærmest ikke sælge dem til mig, så jeg gik igen. Derfor har jeg aldrig hørt dem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |