|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() Sendt: 24-Februar-2008 kl. 20:41 |
|
Det ser ikke skide godt ud med ledningerne der bare hænger. Så hvis der er nogle der har nogle ideer, til hvordan jeg skjuler ledningerne så de ikke er så grimme mere. |
||
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
||
![]() |
||
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
|
![]() Det må da være som på godt jysk: Trælst at sidde i den ene side af sofaen, og så begge baghøjtalere er til siden for en. Men ellers lækkert udstyr. ![]() Skjul dine kabler med nogle små kabelbakker, eller fræs dem ind i væggen... |
||
![]() |
||
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
|
Det er en lejer lejlighed, så kan ikke lave alverden. Men bakkerne er bare lidt kedelige. Men jeg ender nok med det.
Men gunden til højtalerne sidder så tæt er at vi kun er 2 i lejligheden, og det kun er mig der bruger surronden - så gæt hvor jeg sidder ![]() |
||
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
||
![]() |
||
SuperJunior ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
|
Har du før haft "store" højtalere? Hvordan synes du lyden, er især i film? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej jeg købte netop dem her fordi de var små og gode.
Men synes det lyder næsten perfekt. KEF 2005 og den Oynko er lyd for guderne. De spiller højt og klart, og giver bare en god lyd. Og så er prisen også fornuftig. |
||
||
![]() |
||
SuperJunior ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
|
Ja prisen er nemlig fornuftig for dem, mon det kan betale sig at hoppe op til 3005 modellen. Eller får man ikk den ekstra ydelse, hvis man nu bestiller i tyskland til en 9k i alt.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Der må jeg give dig svar skyldig. Jeg har aldrig hørt 3005 modellen. Men jeg synes personlig at 2005 modellen dækker de behov man måtte have. Med mindre man har en hjemmebiograf.
|
||
||
![]() |
||
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
|
Mht. afskafelse/skjule kabler, så har KEF et system til trådløs overførsel af lyden. Se evt. her: http://www.kef.com/kht/wireless/home.htm Redigeret af tosa - 29-Februar-2008 kl. 13:14 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
|
Hvordan overføres strømmen til enhedernes modtagere så? Redigeret af Non-Desperado - 29-Februar-2008 kl. 13:52 |
||
![]() |
||
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
|
Du kan jo ringe og spørge dem: KEF Audio (UK) KEF America |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
|
Pointen med mit indlæg var såmænd bare at fastslå, at man ganske vist slipper for højttalerkabler, men man skal i stedet tilslutte/trække strømkabler til receiverne, og hvor er fordelen så? For receiverne er vel ikke med håndsvingsdynamo? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er vel bare ligesom samsungs trådløs system til baghøjtalerne. Så de grimme kabler på væggen slipper man ikke for, før de opfinder noget trådløs elektricitet. Den dag de gør det, kommer vi alle til at rende rundt med strithår. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |