|
min lyd hakker:( |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvordan er dine sound settings sat op på Boxee?
Det kan være du skal sætte den til noget andet |
|||
![]() |
|||
Zhooter ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
||
Må indrømme jeg aldrig selv har prøvet at rippe mine blu-rays, men mener at når Netflix sender HD indhold (1080P) så sender de max ud med 12-18 mbit/s og det burde USB-2 Harddisken gerne kunne kører, Men er det "kun" dit blu-ray indhold hvor lyden hakker på ?
![]() Har du eventuelt prøvet med almindelig DVD, hvis du har rippet nogen af dem ? ![]() Hvis det også er galt på et almindelig rip af en DVD så må der være noget galt med din eksterne harddisk, og så ville jeg prøve at skifte til en anden, eventuelt låne en af en kammerat for lige at teste. (inden du går ud og investere 500-1000kr i en anden), for hvis det ikke løser dit problem er du jo lige vidt. ![]() Og så tjek om der firmware updates til din receiver.. ![]() Redigeret af Zhooter - 05-Juli-2013 kl. 09:42 |
|||
![]() |
|||
Zhooter ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
||
Ja det kunne være en mulighed at kigge på lydindstillingerne på Boxeeboxen, men det forklare jo stadig ikke hvorfor din lyd hakker via din PC. Hvis din receiver ikke understøtter alle lydformater kan det også give et problem, har jeg selv prøvet med min gamle Pioneer Receiver, men der var der SLET ingen lyd på filmen overhovedet, kun i menuen på Blu-rayen. ![]() ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Dette er kun hvis du har prøvet at tjekke de andre ting og det ikke virker: ![]() Hvad med optisk kabel til lyd(Receiver) og HDMI (tv) til billede, har du prøvet det via BoxeeBoxen, og hvis lyden stadig hakker der, vil jeg tro det er din receiver der er problemer med. Redigeret af Zhooter - 05-Juli-2013 kl. 10:02 |
|||
![]() |
|||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
||
Kan godt være du har skrevet det, så undskyld mig hvis jeg har overset det:).
Hvad sker der hvis du sætter boxee eller pc direkte til TV'et udenom receiveren?
|
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
||
Torrent er jo også noget som fanden har skabt, der laver massere af random data og sætter diskene på overarbejde. I nogle torrent klienter kan man opsætte noget cache for at forhindre at den lags sker.
|
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
||
Har du indstillet din Boxee og din computer til at ændre framerate så den passer til filmen. Hvis ikke de passer sammen, så kan det nemlig resultere i hakkende billed og flydende lyd eller omvendt, som i dit tilfælde.
|
|||
![]() |
|||
Bassekat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
||
Det er ikke sådan at USBstikkene på kablerne og i app. er lettere snavset så USB kører 1,3 ?
Det ses tit at når en enhed tilsluttes til USB så skrives der; Denne enhed kan køre stærkere (f.eks ved USB 2.0) og det er fordi comp. selv sætter hastigheden ned til USB 1,3 Aner ikke om det kan være det, blot en idé
|
|||
![]() |
|||
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
||
uhh nu kommer vi ind på noget jeg ikke føler mig så sikker på. har du en uddybning af hvordan jeg lige kan kontrollere dette?
|
|||
![]() |
|||
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
||
det har jeg ikke lige prøvet, men dette vil jeg helt klart prøve i aften når sønnen er lagt i seng:) på en måde håber jeg bare ikke dette hjælper, da min receiver lige har overskredet garentien:(
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |