recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Min modtager er gået i sort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Min modtager er gået i sort

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
lysral Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Februar-2013
Sted: Vinderup
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lysral Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Min modtager er gået i sort
    Sendt: 03-Februar-2013 kl. 10:17
Hej forum

Jeg har en parabol modtager som er gået i sort. Jeg har ikke haft held til at finde kassen og bruger vejledningen. På modtageren står der kun "dvb" på så hjælp fra nettet har heller ikke været muligt.

Jeg har haft strømmen taget fra og sat til igen, uden held.

Er der nogen som kan hjælpe en stakkelConfused

/Lars
Thank YOU sir
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 10:27
Oprindeligt skrevet af lysral lysral skrev:

Hej forum

Jeg har en parabol modtager som er gået i sort. Jeg har ikke haft held til at finde kassen og bruger vejledningen. På modtageren står der kun "dvb" på så hjælp fra nettet har heller ikke været muligt.

Jeg har haft strømmen taget fra og sat til igen, uden held.

Er der nogen som kan hjælpe en stakkelConfused

/Lars

Fortæl hvad det er for en reciver
E.L.
Til top
lysral Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lysral Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 10:30
Hej EL

Hvis jeg vidste det havde jeg bestemt skrevet det, men som sagt så står der kun DVB på den andet har jeg ikke at komme med. Det er IKKE en HD modtagere Ermm
Thank YOU sir
Til top
lysral Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lysral Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 10:33
Jeg kan evt. mail et billede af den hvis det kan hjælpe??
Thank YOU sir
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 10:34

Der må stå et fabrikat navn på den, ligeledes et modelnummer. Der må være et mærkat med de oplysninger. 
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
lysral Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lysral Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 10:35
Der er et mærkat under bunden hvor der står nogle nummer ellers er der ikke noget.
Thank YOU sir
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 10:40

Upload nogle billeder hvor man ser den hele vejen rundt. Max størrelse på hvert billede 250Kb.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
lysral Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lysral Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 10:40
Okay - det gør jeg lige...
Thank YOU sir
Til top
lysral Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lysral Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 10:58
Thank YOU sir
Til top
lysral Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lysral Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 10:59
Thank YOU sir
Til top
lysral Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lysral Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 11:00
Der er ingen ting på siderne
Thank YOU sir
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 11:12
Oprindeligt skrevet af lysral lysral skrev:

Der er ingen ting på siderne

Jeg tror det er en reciver Svin Bagger har fremstillet
Som sædvanlig: pænt udvendig

Grisehandleren vil nok straks sige: Kvik...det er en tysker
E.L.
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu