recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Min nye baby
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Min nye baby

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ulrikwich Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 967
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrikwich Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Min nye baby
    Sendt: 22-December-2012 kl. 22:45
Endelig endelig fik jeg også et :)

De fleste herinde kan vel se at det er et 65 " VT50 :D

Jeg ved godt det er et mega kabelrod, men ifm. købet af TV har jeg bestilt et frislev møbel som jeg venter på. Når det kommer skal der finpudses med kabler.
Til top
Guyver Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guyver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2012 kl. 23:04
Tillykke med det. God og fornuftig størrelse du har fået der (kan aldrig blive for stort).

Først skal træet vises, siden skal det spises :)
Til top
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2012 kl. 23:25
Oprindeligt skrevet af Ulrikwich Ulrikwich skrev:

Endelig endelig fik jeg også et :)

Velkommen på 1. klasse...super
Hus nu at skifte kanaler i starten, pas på kanal 6 især

Go jul

De fleste herinde kan vel se at det er et 65 " VT50 :D

Jeg ved godt det er et mega kabelrod, men ifm. købet af TV har jeg bestilt et frislev møbel som jeg venter på. Når det kommer skal der finpudses med kabler.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2012 kl. 01:00
Stort tillykke med dit nye, det er bare så lækkert. Jeg håber at du slipper for retention osv. - meld gerne tilbage  Tongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2012 kl. 14:40
Held og lykke med den nye skærm Tongue

Altid rart med en 'lille julegave' til sig selv ;)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu