|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
Lille bio,jaaaa så vil jeg godt se når du får et stort bio
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
![]() |
Vi er ved at kigge efter hus så det kan ikke vare længe før jeg skal udvide igen Spørgsmål: Til mine XT4 fulgte der nogle spikes med som jeg af gode grunde ikke kan bruge da det er et trægulv i en lejet lejlighed! Hvad anbefaler I at gøre? Det er jo en smal højtaler og den står ikke så godt på gulvet selvom den vejer 24 kg.... |
|
![]() |
|
Dondee ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 136 |
![]() |
Havefliser!
|
|
![]() |
|
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
Hej,du skulle måske prøv at kikke på SD-fødderne http://www.sonicdesign.se/sdfod.html
eller Ringmat Domes bruger dem selv,det gjorde at der kom mere styr på bassen og resonance i rummet,kan anbefale disse fødder
![]() |
|
![]() |
|
K32A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 237 |
![]() |
Du kunne vel også montere dine spikes, og sætte et stykke kork under dem?
|
|
LG 37" LC55 | PS3 40GB
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
![]() |
Tja kork er vel klart den billigeste løsning. Behøver jeg overhovedet de spikes der følger med?
|
|
![]() |
|
fissan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2008 Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Fint setup! Er selv igang med noget lignende, så glæder mig til at se når du får smidt dine væghængte fronthøjtalere ned! Lige et tillægsspørgsmål, hvor bredt er dit tv-bord? |
|
![]() |
|
fissan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2008 Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Henviser lige til min egen tråd, så kan du jo se hvad jeg har gang i! http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=41875& PN=1 |
|
![]() |
|
![]() |
Mit møbel er 2.66 m bredt så det er rimelig stort men super funktionelt. Det er 60 cm i dybden så det passer perfelt til store forstærkere.
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay, jeg går umiddelbart efter et Frislev, de kan fåes i 45cm og 55cm. Denon 4308 er lige over 45cm, så de sidste 10cm giver plads til lidt luft som blæserne så kan forny og "nedkøle" |
|
![]() |
|
![]() |
Så fik jeg udvidet med en Marantz SA7001KI. Spiller fremragende
![]() |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Må jeg være så fræk at spørge hvad du laver til daglig?
Nice setup! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |