recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Min nye onkyo TX-NR 609 Mums
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Min nye onkyo TX-NR 609 Mums

 Besvar Besvar Side  <12345 9>
Forfatter
Besked
Mothwings Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Februar-2010
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mothwings Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2011 kl. 21:37
Hej Flemming

Hvordan har din 609'er med varmen ? bliver den ekstremt varm som de gamle eller har de fået "fixet" det ? :)

På forhånd tak
Mothwings
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2011 kl. 21:43
Oprindeligt skrevet af Mothwings Mothwings skrev:

Hej Flemming

Hvordan har din 609'er med varmen ? bliver den ekstremt varm som de gamle eller har de fået "fixet" det ? :)

På forhånd tak
Mothwings
Efter at have stået tændt hele dagen, så er den faktisk ret kølig. Jeg havde en 508, og det var lige før den brændte. Så det er løst på min udgave i hvertfald.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Mothwings Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Februar-2010
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mothwings Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2011 kl. 21:54
ok takker.. må nok hellere lige få anskaffet mig sådan en fætter
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1662
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2011 kl. 08:53
Har den zone 3 også?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2011 kl. 09:00
Oprindeligt skrevet af henningdalgaard henningdalgaard skrev:

Har den zone 3 også?
Kun zone 2.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2011 kl. 09:03
Oprindeligt skrevet af bibihest bibihest skrev:


Den kan ikke klare Shoutcast radio vel?
Det skulle den kunne. Jeg kan ikke lige selv finde rundt i det.
 
Fra en ven.
Den kan godt afspille dem, jeg åbner Winamp og så finder radiostationen der, begynder afspilning og dobbelt klikker i det felt hvor stationens navn står, kopierer det over i onkyoens liste på pc.
 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bibihest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2011 kl. 09:58
Hvordan virker den liste på pc'en? Er det en browser side man kan styre receiveren fra og give den stationer at spille? Og kan man så gemme stationer i den, så den kan finde dem igen senere?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2011 kl. 10:02
Oprindeligt skrevet af bibihest bibihest skrev:

Hvordan virker den liste på pc'en? Er det en browser side man kan styre receiveren fra og give den stationer at spille? Og kan man så gemme stationer i den, så den kan finde dem igen senere?
Jeg ved det faktisk ikke. Jeg snakkede bare med en ven i går om det, og han gjorde det så på sin. Jeg skal også selv have fundet ud af det. Men det skulle virke. Det er altid noget.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bibihest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2011 kl. 10:16
Takker

Du må gerne melde tilbage når du har prøvet det og fortælle lidt ;) specielt om den kan gemme stationerne så man ikke skal sidde med browser hver gang

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2011 kl. 10:34
Oprindeligt skrevet af bibihest bibihest skrev:

Takker

Du må gerne melde tilbage når du har prøvet det og fortælle lidt ;) specielt om den kan gemme stationerne så man ikke skal sidde med browser hver gang

Det skal jeg gøre, når han har været forbi.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2011 kl. 16:12
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

 
Jeg var inde på netradio kort i går. Og der var rigtig mange at vælge imellem. 

Den netradio...Er det kun ved kablet forbindelse, eller kan man streame netradio?!
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2011 kl. 18:33
Hej Flemming
Hvor har du købt den? Og til hvilken pris?
Med venlig hilsen
Søren
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 9>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu