|
Min OPPO 105 |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | ||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Marts-2013 kl. 13:57 |
|
Så er den bestildt i TC
glæder mig allerede til den kommer, kodefri på både DVD og Bly-ray SÅDAN ![]() Hilsen Jonas Bojer |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jamen stort tillykke med den lille ny, forstod bare ikke helt, at du skiftede fra 95 - 105, der er ikke den helt store forskel på det som er vigtigt i en 95/105, det analoge
![]() |
||
![]() |
||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
|
Jeg kommer til at teste den på lidt andre måder end de fleste andre gør. Jeg vil have andre "HIGH-end" maskiner forbi ;O) Syntes slet ikke der er focus nok på lyddelen ;O) Hilsen Jonas Bojer |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12366 |
|
105'eren er jo en totalt smækker high-end maskine. Den har ingen blæsere! Det er fuldstændig tosset. Sådan en ville jeg fandme gerne have. |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6294 |
|
Især når den osse er til Bly-ray
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Jo, men vi er vel enige om, at den væsentligste forskel til BDP-93/103 er de fornemme Sabre Dac´s ikke sandt, og de er mig bekendt de samme om man vælger BDP-95/105.
![]() |
||
![]() |
||
|
Den nye er også 25mm højere hvad mon der fylder extra?
Hilsen Jonas Bojer
|
||
![]() |
||
|
Jeg forestiller mig lidt mere luft "Indendørs" netop da der ikke er blæser, og så et par andre ting til Netflix og det øvrige af samme slags
![]() |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12366 |
|
Netflix fylder da ikke en disse mere. Det er den passive køling der tager ekstra plads.
|
||
![]() |
||
|
Ahh, der vel et par dimser, men ellers skrev jeg jo køling
![]() |
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Hvilke "dimser" skal der bruges for at køre netflix som ikke kan varetages af den eksisterende hardware??
|
||
![]() |
||
|
Ikke nogen. Det kræver højest en lillebitte DRM-chip.
Der har jo været Oppoer med Netflix i helt normal størrelse. Det ved Hother også godt. Redigeret af Naiera - 26-Marts-2013 kl. 00:46 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |