|
Min OPPO 105 |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | ||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
WOW så jeg betaler extra for 25mm mere for at få mere luft LOL
1-2 ugers levering fordi den skal være kodefri på både Bluray og DVD så er det blot at vente ;O) Hilsen Jonas Bojer |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Præcis, og så formentlig en noget anden billedopskalering til 4K. ![]() |
||
![]() |
||
Markh ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: København Status: Offline Point: 317 |
|
Glæd dig - jeg har haft min i en uge nu, og har på ingen måde fortrudt købet. Den er dog pt. ikke kodefri, da jeg venter på seriel dongle-udgaven af det kodefri kit. Ikke noget med lodninger el. lign. /Mark |
||
![]() |
||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
|
Jammen så kan jeg jo bare få den hurtigt og eftermontere den kodefrie DIMS. Bruger du din som forforstærker? Hilsen Jonas Bojer |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
|
Heavy metal er bare bedre på Bly-Ray.
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
|
Chippen er den samme, men chasis, strømforsyning og analogdel er ny. Derudover har 105 HDMI, SPDIF og USB indgange og en forforstærker-funktionalitet, som kan være grund nok for nogle.
|
||
![]() |
||
Steven Green ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2013 Status: Offline Point: 3 |
|
Jeg har også lige købt en Oppo BDP-105. Som jeg så bruger som forforstærker, og kører direkte i elektronisk delefilter med XLR-out. Og benytter faktisk alt hvad den kan tilbyde. :-D
|
||
![]() |
||
|
Så er den ankommet. Når jeg kobler Apple tv eller anden extern HDMI kilde til klipper billede i perioder vildt men ikke hvis jeg sætter de kilder direkte til min Projekter? hvad kan det skyldes?
Ellers er den total FEDD |
||
![]() |
||
thxtex ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 329 |
|
Den må du lige uddybe lidt mere.
Jeg har en Apple TV3 koblet til og så er mit TV koblet på. Ingen problemer der.
|
||
![]() |
||
|
Billeder bliver ligesom klippet i 2 halvdele hvor den ene halvdel blinker med ca. 10HZ. Det er lige meget om hvad extern kilde jeg kobler til OPPO105 det sker, men kun i perioder af 1-2 munitter og så 10 minutters pause. Prøver i weekenden at gå ind i projektorens indstillinger se om jeg kan gøre noget der. Hilsen Jonas Bojer |
||
![]() |
||
stridsvognen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-December-2011 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1064 |
|
Har du prøvet med et andet HDMI kabel.?
Og har du sidste Firmware.? Redigeret af stridsvognen - 19-April-2013 kl. 19:25 |
||
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
|
||
![]() |
||
|
Jeg har sidste nye firmware det opdatere den jo når man sætter den til nettet. Sætter jeg computeren fra 60 til 24 FPS løser jeg problemet men så kommer der et hak hvert 4 sekund i bevægelserne altså en anden form for problem. Tror sku jeg skal lege noget mere ;O)
Hilsen Jonas Bojer |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |