recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Min OPPO 105
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Min OPPO 105

Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 08:00
WOW så jeg betaler extra for 25mm mere for at få mere luft LOL

1-2 ugers levering fordi den skal være kodefri på både Bluray og DVD så er det blot at vente ;O)

Hilsen Jonas Bojer
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 11:47
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Ikke nogen. Det kræver højest en lillebitte DRM-chip.

Der har jo været Oppoer med Netflix i helt normal størrelse. Det ved Hother også godt.
Præcis, og så formentlig en noget anden billedopskalering til 4K.Smile

Til top
Markh Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-August-2006
Sted: København
Point: 317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Markh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 22:31
Oprindeligt skrevet af Jonas Bojer Jonas Bojer skrev:

1-2 ugers levering fordi den skal være kodefri på både Bluray og DVD så er det blot at vente ;O)

Hilsen Jonas Bojer

Glæd dig - jeg har haft min i en uge nu, og har på ingen måde fortrudt købet. Den er dog pt. ikke kodefri, da jeg venter på seriel dongle-udgaven af det kodefri kit. Ikke noget med lodninger el. lign.

/Mark
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2013 kl. 09:08
Oprindeligt skrevet af Markh Markh skrev:

Oprindeligt skrevet af Jonas Bojer Jonas Bojer skrev:

Hilsen Jonas Bojer

Glæd dig - jeg har haft min i en uge nu, og har på ingen måde fortrudt købet. Den er dog pt. ikke kodefri, da jeg venter på seriel dongle-udgaven af det kodefri kit. Ikke noget med lodninger el. lign.

/Mark

Jammen så kan jeg jo bare få den hurtigt og eftermontere den kodefrie DIMS.

Bruger du din som forforstærker?

Hilsen Jonas Bojer
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2013 kl. 09:22
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Især når den osse er til Bly-ray

Heavy metal er bare bedre på Bly-Ray.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2013 kl. 09:38
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jo, men vi er  vel enige om, at den væsentligste forskel til BDP-93/103 er de fornemme Sabre Dac´s ikke sandt, og de er mig bekendt de samme om man vælger BDP-95/105. Smile

Chippen er den samme, men chasis, strømforsyning og analogdel er ny. Derudover har 105 HDMI, SPDIF og USB indgange og en forforstærker-funktionalitet, som kan være grund nok for nogle.
Til top
Steven Green Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Marts-2013
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steven Green Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2013 kl. 23:15
Jeg har også lige købt en Oppo BDP-105. Som jeg så bruger som forforstærker, og kører direkte i elektronisk delefilter med XLR-out. Og benytter faktisk alt hvad den kan tilbyde. :-D
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2013 kl. 14:58
Så er den ankommet. Når jeg kobler Apple tv eller anden extern HDMI kilde til klipper billede i perioder vildt men ikke hvis jeg sætter de kilder direkte til min Projekter? hvad kan det skyldes?

Ellers er den total FEDD
Til top
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Point: 329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thxtex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 19:52
Den må du lige uddybe lidt mere.

Jeg har en Apple TV3 koblet til og så er mit TV koblet på. Ingen problemer der.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2013 kl. 12:31
Oprindeligt skrevet af thxtex thxtex skrev:

Den må du lige uddybe lidt mere.

Jeg har en Apple TV3 koblet til og så er mit TV koblet på. Ingen problemer der.

Billeder bliver ligesom klippet i 2 halvdele hvor den ene halvdel blinker med ca. 10HZ. Det er lige meget om hvad extern kilde jeg kobler til OPPO105 det sker, men kun i perioder af 1-2 munitter og så 10 minutters pause.

Prøver i weekenden at gå ind i projektorens indstillinger se om jeg kan gøre noget der.

Hilsen Jonas Bojer
Til top
stridsvognen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Østjylland
Point: 1064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stridsvognen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2013 kl. 19:24
Har du prøvet med et andet HDMI kabel.?

Og har du sidste Firmware.?

Redigeret af stridsvognen - 19-April-2013 kl. 19:25
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2013 kl. 11:06
Jeg har sidste nye firmware det opdatere den jo når man sætter den til nettet. Sætter jeg computeren fra 60 til 24 FPS løser jeg problemet men så kommer der et hak hvert 4 sekund i bevægelserne altså en anden form for problem. Tror sku jeg skal lege noget mere ;O)

Hilsen Jonas Bojer
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu