|
Min Panasonic BD80 er brændt af |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
en lille smutter Model 5200 Link http://elektronik.guide.dk/Blu-ray-afspiller/Brugervenlighed/Kvalitet/Godt%20k%C3%B8b/Test_Billig_Blurayafspiller_er_bedst_2687435 |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
Kaipay ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2005 Sted: Odder, Denmark Status: Offline Point: 70 |
|
Har hørt at der kommer nye modeller til oktober/november, men tænker lidt over, hvor meget nyt de kan putte i de nye modeller. Elgiganten har 320'eren til 1559 kr., så det kan da godt være at jeg skulle hoppe på den her model. Eller hvad siger folket? Er der et bedre alternativ end denne maskine?
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
|
Det er tvivlsomt, om der kommer nye modeller i år. De plejer at komme i foråret.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Kaipay ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2005 Sted: Odder, Denmark Status: Offline Point: 70 |
|
Jeg har fået det at vide af en Panasonic-forhandler, så den skulle være god nok. Alle Panasonic centrene skulle have fået en skrivelse ud om det.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
|
Ok. Det er da ikke noget de plejer. Det er forhåbentlig en med HDD så.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Det skulle være erstatninger for 220 og 320 sagde han. Jeg ved ikke om der også kommer harddisk på dem.
|
||
![]() |
||
|
Det lyder helt tosset. 220 og 320 er under et halvt år gamle.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Det kan der være noget om, men det var altså hvad manden sagde.
![]() |
||
![]() |
||
|
Jeg tvivler da ikke på dig.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |