recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Min Panasonic BD80 er brændt af
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Min Panasonic BD80 er brændt af

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2012 kl. 22:10
Oprindeligt skrevet af E. Larsen E. Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

ØV ØV den vil ingenting...Overvejer at købe den nye Panasonic BD220 , er der nogen der kan sige noget om den ? Evt om BD320?
MVH

Jeg har den også ok, men i sommerhuset har jeg fået en
Philips 520 3D Bluray, bedst i test i Tænk
Den er billig og noget bedre (desværre.. må en "Pana mannd" erkende)

en lille smutter
Model 5200

Link
http://elektronik.guide.dk/Blu-ray-afspiller/Brugervenlighed/Kvalitet/Godt%20k%C3%B8b/Test_Billig_Blurayafspiller_er_bedst_2687435
E.L.
Til top
Kaipay Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-December-2005
Sted: Odder, Denmark
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kaipay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2012 kl. 17:06
Har hørt at der kommer nye modeller til oktober/november, men tænker lidt over, hvor meget nyt de kan putte i de nye modeller. Elgiganten har 320'eren til 1559 kr., så det kan da godt være at jeg skulle hoppe på den her model. Eller hvad siger folket? Er der et bedre alternativ end denne maskine?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2012 kl. 17:12
Det er tvivlsomt, om der kommer nye modeller i år. De plejer at komme i foråret.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Kaipay Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kaipay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2012 kl. 20:18
Jeg har fået det at vide af en Panasonic-forhandler, så den skulle være god nok. Alle Panasonic centrene skulle have fået en skrivelse ud om det.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2012 kl. 20:46
Ok. Det er da ikke noget de plejer. Det er forhåbentlig en med HDD så.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Kaipay Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kaipay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2012 kl. 20:52
Det skulle være erstatninger for 220 og 320 sagde han. Jeg ved ikke om der også kommer harddisk på dem.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2012 kl. 20:56
Det lyder helt tosset. 220 og 320 er under et halvt år gamle.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Kaipay Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kaipay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2012 kl. 21:17
Det kan der være noget om, men det var altså hvad manden sagde.Ermm

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2012 kl. 21:24
Jeg tvivler da ikke på dig.Smile Det er bare underligt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu