|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Rulle ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
![]() Sendt: 10-December-2007 kl. 19:50 |
Ja nu er det vist langt om længe min tur til at vise frem. Jeg er endelig ved at være ved vejs ende med indkøb og indretning så nu vil jeg gerne vise resultatet frem. Mit mål har været at forene god lyd med et pænt og et smule diskret design uden samtidig at bruge hele opsparingen på projektet. Jeg synes selv det er lykkedes ret godt og det er i hvert fald en fornøjelse at se en god film på anlægget. Det bliver brugt 95% til at se film på, så det er der også taget hensyn til. Først og fremmest et lille oversigtsbillede over hvad det hele drejer sig om: Panasonic TH50PX70: Panasonic SA-XR59 Panasonic DVD-S53 Video D/A Converter 108MHz/12-bit Quick OSDHD Up-Conversion(1080p/1080i/720p) HD Enhancer Digital Noise Reduction HDMI Terminal Audio D/A Converter 192kHz/24-bit Dolby Digital Decoder DTS Decoder PC / HTPC Er ikke helt færdigbygget endnu men kommer til at bestå af de ting der står på oversigten. Den står i kontoret ved siden af stuen og bliver brugt både som alm. pc og til at afspille musik og film i stuen. Højtalere: Front: DLS D3 Center: DLS TC3 Bag: DLS TS3 Sub: Audio Pro Ace Bass 2 Det er en jeg har til låns indtil videre, regner med at anskaffe mig en XTZ 99w12 indenfor nærmere fremtid. Satbox: Så det sjove... noge billeder. Først lidt af renoveringen. Da jeg alligevel skulle have tapeseret osv valgte jeg at få fræst de fleste kabler ind i væggen. Dengang var planen ikke væghængte baghøjtalere men hvis jeg havde vist det blev det var kablerne dertil også kommet i væggen.
Så kommer nogle billeder her fra i aften hvor det hele er ved at være på plads:
Det var vist det der var lige nu, men også noget af en smøre... Ris/Ros/Ideer modtages selvfølgelig gerne |
|
/Martin
|
|
![]() |
|
Houmoller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
Ser utrolig godt ud. Lamperne over skærmen lader til at give et roligt lys, perfekt vel?
|
|
![]() |
|
petite_machine ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
Ja, hvad kan man sige, gennemtænkt Føj det ser godt ud |
|
![]() |
|
Rulle ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
![]() |
Tak skal i have. Ja det har du helt ret i Houmoller. Det er 230v spots, og så med en 35w pære med noget reflektor halløj. Det er lige tilpas, det giver nok lys til at det ikke bare er for "syns" skyld og samtidig er det ret så behageligt.. Er vel en form for ambilight |
|
/Martin
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Så mangler du kun en Pronto fjernbetjening.
![]() |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
![]() |
Fortæl fortæl SVP03?
![]() |
|
/Martin
|
|
![]() |
|
jesper christia ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Det er RIGTIG flot lavet! Og hvor gennemført...
![]() Efterfølgende rigtig god stil hvad angår indretning! ![]() Var der nogle der sagde 12... (er det ikke noget med den nye karakterskala... ![]() Hvordan lyder dine DLS højtalere? Spiller de godt? Mange hilsner |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Andreasen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-August-2007 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Hej Rulle Jeg er lidt nysgerrig efter hvordan du har koblet anlægget sammen! Jeg har selv Panasonic TH-42 PX70, DVD-S 53 EG-K,SA-XR59 og Amitech mediacenter. Har du fået Viera link til at køre ordentligt? Min received slukker når jeg vil slukke TVét for at høre musik fra mediacentret. Jeg har brugt HDMI mellem TV/receiver - received/DVD - optisk kabel fra mediacenter til receiver- phone kabel fra TV til receiver. Har du andre forslag? I øjeblikket har jeg slået Viera link fra. VH Jess |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Dyrt men lækkert, sjovt at netop Philips har dette nichemarked. Der er flere modeller, men 9400 er mellemmodel og 9200 er ny der kan købes for 2000,- så jeg et sted. http://www.pronto.philips.com/index.cfm?id=1457 Redigeret af SVP03 - 10-December-2007 kl. 21:21 |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak skal du have. Der skal nok komme nogle billeder når det er lyst også, så er det lidt nemmere at se. Jeg er yderst tilfreds med de DLS. Synes det er utroligt der kan komme så meget lyd af dem. |
|
/Martin
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Andreasen. Det er begrænset hvor meget jeg har rodet i det endnu. Mit mediacenter/PC er som sagt ikke helt færdigt endnu, så det er ikke koblet til. Men når det bliver, så er det via HDMI som du kan se på oversigtstegningen. Derved kan jeg køre både lyd og billede i samme kabel. Men det kræver selvfølgelig dit Amitech Mediacenter har HDMI udgang eller der kan fåes en adapter til DVI stikket. Mit gør faktisk det samme. Altså når jeg slukker TV'et, så slukker den også receiver og dvd afspiller... |
|
/Martin
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |