|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
Hej Rulle, det ser sq cool ud. Der mangler bare lige et oversigtsbillede af hele bagvæggen, hvis man skal have det fulde overblik Mht. universalremotes kan du også se på logitechs løsninger. De virker til mildest talt alt.
|
|
![]() |
|
Rulle ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
![]() |
Hej Tosa. Sådan et billede kommer også, det er bevist den ikke er der endnu. Den ende er ikke helt færdigindrettet endnu, der skal lige smides en reol op på væggen, men venter lige på at der bliver monteret en brændeovn først. Jeg har også haft kig på dem, jeg er bare ikke så meget for den måde man bruger dem, altså hvor man giver kommandoer fremfor alm. betjening. Men på den anden side så kører både tv, receiver og dvd via Viera link, så det meste af tiden er det nok at bruge remoten til Receiveren. |
|
/Martin
|
|
![]() |
|
Skorben ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Rigtig flot setup - enkelt og stilfuldt...
|
|
![]() |
|
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
![]() |
Det er altså virkeligt lækkert setup,, bliver helt misundelig Forresten hvor har du købt højtalersættet og receiveren? |
|
![]() |
|
Rulle ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
![]() |
Takker Forstærker og DVD er købt ved http://www.schlauershoppen.de/ og højtalere ved http://tapeconnection.dk/ |
|
/Martin
|
|
![]() |
|
PeterLarsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 286 |
![]() |
Kan anbefale en Logitech Harmony 885 som fjernbetjening.
Kender ikke den fra Philips, den virker sikkert også. |
|
Hilsen Peter
Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb) |
|
![]() |
|
h_dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Ser rigtig godt ud.. Jeg er ved at finde ud af om jeg skal have et TV magen til dit eller om det skal være 42" udgaven, men hvor langt fra sider du? og er det passende størrelse? for det ser jo ikke så stort ud |
|
![]() |
|
morphar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
Det er godt nok gennemført! Hatten af for det! :D
|
|
![]() |
|
![]() |
h_dk jeg sidder ca. 4,5 meter fra det mener jeg. Her passer det fint, det må faktisk ikke være mindre. Stuen er meget stor, derfor syner det ikke af så meget.
Takker morphar |
|
/Martin
|
|
![]() |
|
PeterLarsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 286 |
![]() |
Hej Rulle Du skriver at du vil have HDMI fra dit mediacenter til forstærker - hvilket jeg er enig med dig i. Flot setup iøvrigt, hvad er det for et møbel du har? |
|
Hilsen Peter
Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb) |
|
![]() |
|
h_dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Har du prøvet at sammenligne med PZ modellen, eller en Pioneer? og hvis du har hvor stor forskel er der så? For jeg kan ikke helt finde ud af om det kan betale sig at give det ekstra for en af de 2, for billedet på PX er ret godt synes jeg. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen. h_dk, nej jeg har ikke direkte sammenlignet med dem. Men der er selvfølgelig kvalitetsforskel, men jeg mener bare ikke det kan bære merprisen på næsten det dobbelte hvis vi snakker pioneer. Hvis jeg skulle købe idag, havde jeg nok også valgt PX igen. Evt. vente til de nye PX80/800 modeller kommer, eller alternativt en PZ model som også er faldet lidt i pris. PeterLarsen: Det kan skam sagtens lade sig gøre, mange bruger den løsning. Også med DVI->HDMI konverter. Der sidder en lydchip p¨å grafikkortet, så der skal ikke engang laves noget specielt inde i computeren. Jeg har også sat det sammen, men har det kun halvvejs oppe at køre. Som du kan læse i denne trå: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=32655& KW=Rulle så har jeg lidt problemer med lyden. Jeg har fint stereo lyd, men 5.1 kan jeg ikke få frem. Men det skal kunne lade sig gøre da mange andre bruger det. Jeg har bare lidt problemer med at finde fejlen. |
|
/Martin
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |