recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Min Panasonic/ DLS stue...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMin Panasonic/ DLS stue...

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
tosa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 887
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2007 kl. 11:42

Hej Rulle, det ser sq cool ud. Der mangler bare lige et oversigtsbillede af hele bagvæggen, hvis man skal have det fulde overblik .

Mht. universalremotes kan du også se på logitechs løsninger. De virker til mildest talt alt.

Til top
Rulle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Maj-2007
Point: 280
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2007 kl. 13:51

Hej Tosa.

Sådan et billede kommer også, det er bevist den ikke er der endnu.  Den ende er ikke helt færdigindrettet endnu, der skal lige smides en reol op på væggen, men venter lige på at der bliver monteret en brændeovn først.

Jeg har også haft kig på dem, jeg er bare ikke så meget for den måde man bruger dem, altså hvor man giver kommandoer fremfor alm. betjening. Men på den anden side så kører både tv, receiver og dvd via Viera link, så det meste af tiden er det nok at bruge remoten til Receiveren.

/Martin
Til top
Skorben Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Oktober-2007
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2007 kl. 14:52

Rigtig flot setup - enkelt og stilfuldt...

Til top
Gooferen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2006
Sted: Århus
Point: 505
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2007 kl. 17:55

Det er altså virkeligt lækkert setup,, bliver helt misundelig

Forresten hvor har du købt højtalersættet og receiveren?

Til top
Rulle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2007 kl. 19:13

Takker

Forstærker og DVD er købt ved http://www.schlauershoppen.de/ og højtalere ved http://tapeconnection.dk/ 

/Martin
Til top
PeterLarsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-December-2005
Point: 286
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2007 kl. 16:01
Kan anbefale en Logitech Harmony 885 som fjernbetjening.
Kender ikke den fra Philips, den virker sikkert også.
Hilsen Peter

Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb)
Til top
h_dk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Marts-2006
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2008 kl. 12:24

Ser rigtig godt ud..

Jeg er ved at finde ud af om jeg skal have et TV magen til dit eller om det skal være 42" udgaven, men hvor langt fra sider du? og er det passende størrelse? for det ser jo ikke så stort ud

Til top
morphar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Januar-2008
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2008 kl. 18:34
Det er godt nok gennemført! Hatten af for det! :D
Til top
Rulle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2008 kl. 23:42

h_dk jeg sidder ca. 4,5 meter fra det mener jeg. Her passer det fint, det må faktisk ikke være mindre. Stuen er meget stor, derfor syner det ikke af så meget.

Takker morphar

/Martin
Til top
PeterLarsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-December-2005
Point: 286
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2008 kl. 00:25

Hej Rulle

Du skriver at du vil have HDMI fra dit mediacenter til forstærker - hvilket jeg er enig med dig i.
Vær opmærksom på om lyden så også ER med i kablet, for det er ikke givet at den er. Hvis du f.eks. (som du skriver) bruger en DVI->HDMI konverter, så er lyden ikke med.
Jeg tvivler også på om man generelt kan regne med at et grafikkort med HDMI-udgang har mulighed for at sende lyden den vej - det må kræve at der er nogle stik+kabel internt i pc'en.

Flot setup iøvrigt, hvad er det for et møbel du har?

Hilsen Peter

Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb)
Til top
h_dk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Marts-2006
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2008 kl. 00:58

Har du prøvet at sammenligne med PZ modellen, eller en Pioneer? og hvis du har hvor stor forskel er der så?

For jeg kan ikke helt finde ud af om det kan betale sig at give det ekstra for en af de 2, for billedet på PX er ret godt synes jeg.

Til top
Rulle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2008 kl. 21:47

Hej igen.

h_dk, nej jeg har ikke direkte sammenlignet med dem. Men der er selvfølgelig kvalitetsforskel, men jeg mener bare ikke det kan bære merprisen på næsten det dobbelte hvis vi snakker pioneer. Hvis jeg skulle købe idag, havde jeg nok også valgt PX igen. Evt. vente til de nye PX80/800 modeller kommer, eller alternativt en PZ model som også er faldet lidt i pris.

PeterLarsen: Det kan skam sagtens lade sig gøre, mange bruger den løsning. Også med DVI->HDMI konverter. Der sidder en lydchip p¨å grafikkortet, så der skal ikke engang laves noget specielt inde i computeren. Jeg har også sat det sammen, men har det kun halvvejs oppe at køre. Som du kan læse i denne trå: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=32655& KW=Rulle så har jeg lidt problemer med lyden. Jeg har fint stereo lyd, men 5.1 kan jeg ikke få frem. Men det skal kunne lade sig gøre da mange andre bruger det. Jeg har bare lidt problemer med at finde fejlen.

/Martin
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu