|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Rigtig lækkert setup! Det er jo en super fed skærm du har fået dig, og størrelsen er også bare helt i orden. Focal kan jeg kun stå inden for. De giver sgu rigtig god lyd! Ville også gerne selv skifte til gulvhøjtalere engang :)
Lækkert lækkert. |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
CerealKiller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Hej Lækkert setup, ser super flot ud. Specielt dine Focal's er jeg pænt misunderlig på. Jeg havde lige et enkelt spørgsmål: Hvad er grunden til at du valgte 806V som baghøjttalere og ikke SR 800V?
- CK |
|
SONY 46X3000|PS3|Denon AVR-2307|Dali Rubicon|SVS PC12 NSD DSP
|
|
![]() |
|
Speednut ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2008 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 295 |
![]() |
Jeg ville ikke have for mange ting op og hænge på min væg. Desuden kan jeg bedre lide, at jeg kan flytte rundt på højtalerne, så jeg kan finjusterer lyden, og det er ikke så nemt, når de sidder fast. |
|
Surround: Pioneer KRP-600M, Pioneer LX60, Pioneer BDP-LX71, Velodyne SPL 1200 Ultra, Focal Chorus surround.
Head-Fi: Sennheiser HD800, Red Wine Isabellina HPA LFP-V DAC/headamp |
|
![]() |
|
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
Ja, det ser da vist ud til at vores smag i hifi er rimelig ens :) Kvalitets komponenter. Dit ser os reddi godt ud, lige et hak højere end mit og ja gad godt at ha din receiver :) Og ja, det er US udgaven. Tegnefilm/animationsfilm ser jeg alligevel altid på original sproget uden tekster. Dog er den ikke så god som jeg havde håbet. Må jeg spørge hvilke kabler du bruger til dine højttalere? Jeg godtnok meget i tvivl om hvad jeg skal købe. Købte du også dine igennem www.hifi-freaks.dk ? Redigeret af Losty - 29-April-2009 kl. 18:24 |
|
![]() |
|
Speednut ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2008 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 295 |
![]() |
Da jeg købte højtalerne, solgte de ikke kabler. Jeg har købt QED Original i Hifiklubben. http://www.hifiklubben.dk/produkter/kabel/hoejttalerkabel/qe d_original_kabel.htm Jeg er ikke en af dem, der tror så meget på dyre kabler, så jeg valgte nogen fortrinsvis billige. Men så vidt jeg husker løb det alligevel op i 800 kr. ![]() |
|
Surround: Pioneer KRP-600M, Pioneer LX60, Pioneer BDP-LX71, Velodyne SPL 1200 Ultra, Focal Chorus surround.
|
![]() |
|
![]() |
Så fik jeg min BDP-LX71 hjem fra Sverige. Har kun prøvet den med cder indtil videre, men den overgår min PS3 med mange længder i den sammenhæng
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Ja den er ikke så ringe! Tillykke med den Har du prøvet med analog tilslutning fra stereo out? |
|
![]() |
|
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
hehe der er nogle der kan hva hmm nu I snakker om at bruge LX71 til CD afspilning, hvordan er den så i forhold til en decideret CD afspiller.. lydmæssigt? og er den strømslugende, eller ville det være dumt at bruge sin BD afspiller som cd afspiller ?? |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
tror ikke lige Speednut tænker så meget over strøm med det setup. 37 watt er den jo skrevet til. om der er forskel på cd eller blu-ray afspilning ved jeg ikke.
Men pioneer plejer jo og skrive max. om en lx71 er god til cd afhænger nok i lige så høj grad af sine højtaler og forstærker. Men den er sikkert fin til de fleste. Men en rimelig almindelig cdafspiller er nok stadig og foretrække. |
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() |
Flot
![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har ikke prøvet det endnu. Ligger ikke inde med analog kabler. Har du prøvet det, og er der noget at hente? køre med HDMI lige nu, og så i Pure Direct mode på receiveren |
|
|
![]() |
|
![]() |
LX71'eren er ganske god til stereo afspilling, da den er udstyret med Wolfson DAC. Det kommer vel an på hvor store krav man stiller, samt hvad udstyr man har, om en standalone cd afspiller er et bedre valg. Der er nok ingen tvivl om, at lyden bliver bedre, hvis du er i de dyere cd afspillere, der det udelukkende er stereo delen, der bliver fokuseret på. Jeg går mest op i film, og derfor valgte jeg pioneeren, som også giver mig ganske glimrende lyd i stereo. Man kan også få for mange bokse stående. |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |