recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Min PS3 og mp3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMin PS3 og mp3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
panhero Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Emne: Min PS3 og mp3
    Sendt: 24-August-2008 kl. 20:23
Hejsa,

jeg skal inden længe holde indflytterfest og vil i den sammenhæng bruge min PS3 som afspiller i stedet for min computer. Jeg har installeret Orb på min computer som min PS3 ganske fint finder, men som sagt vil jeg ikke have min pc tændt den aften, så overfører lidt mp3 til PS3'eren.

Jeg ville i den forbindelse høre om man kan hente andre "screensavers" der kører i baggrunden når musikken spiller end de 4 der er præinstalleret. Den med jordkloden er virkelig flot, men det kunne være fedt hvis der fandts andre lignende.

Har I andre forslag/fif til hvad jeg kan gøre for at peppe den op som en musikafspiller :-)?
mfg. the one and only panhero

Til top
weaverdk Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem

Oprettet: 11-Marts-2005
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2008 kl. 13:27
Hejsa

Der kommer løbende nye screensavere men dog kun igennem softwareopdateringen. Altså ikke nogle man kan hente.

Ellers kan jeg anbefale playlist funktionen, så man ikke konstant skal sætte nye numre på. En anden baggrund kan du jo hente igennem PS store for at peppe den lidt op.

Sony KDL-40D3000, STR-DA5200ES, SCD-XA9000ES, RDR-HX900, SA-VE835ED, PS3
Til top
panhero Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Juni-2008
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2008 kl. 18:28
okay, så må man bare håbe de propper nogle ind i de kommende opdateringer :-) Tak for svaret
mfg. the one and only panhero

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu