|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Boksidk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Købte det i Biva for 2 år siden. Ved ikke om man kan få det mere, dengang var den kun i hvid model. Så har selv malet det sort |
|
![]() |
|
Lodbassen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Hey.. Fed stue du der har dig .. Men hvor har du købt lampen som hænger i hjørnet???
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
ser sgu fint ud, eneste der skærer i øjnene er den chrome front på xbox´en
|
|
![]() |
|
Boksidk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Lodbassen:
Tak tak
Den kan man købe i Bilka... Mærket hedder vist Brillant, eller noget i den stil. Den er meget fed, men kræver en lysdæmper!!! ![]() Redigeret af Boksidk - 02-Januar-2010 kl. 13:23 |
|
![]() |
|
![]() |
Rasmusdc:
Den står da meget godt der
![]() Man skal jo ikke skjule så fed en konsol! Det er kun min PS3er jeg ikke har sat til
![]() |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
hehe har intet imod udseendet på Xbox´en min står da også fremme..
Bare chrome liret jeg synes er "mindre"kønt, især eftersom resten af konsollen stadig er hvid, får bare kuldgysninger hver gang jeg ser chrom.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ahh ok
![]() 100,-+ for at skifte den.
|
|
![]() |
|
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() |
Hvad pokker boksi b! er du kommet på recordere :D Velkommen til
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Beakgaard... :) Tak tak |
|
![]() |
|
Skovbo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Hvor har du fået fat i dit tæppe henne? :)
|
|
![]() |
|
Rdomino ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Kunne du ikke lave en liste over alt hvad du har i stuen, samt pris på tingene :)
Vil så meget ha' den stue! :) |
|
![]() |
|
Snavsi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() |
Det kan fåes her http://www.danbomoebler.dk/produkter/tæpper-18.aspx?show=Tæppe&p=Boston ryatæppe&ProductID=PROD1306
|
|
Hjemme Bio
NAD T778 Blueray Dune HD Max Front B&W CM7 Center B&W CM Centre 2 Sub B&W ASV 10CM Bag/surr. Jamo Apollo 5 Projektor Sony VPL-HW40 Lissau 90" True Colour |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |