|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
camino ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2006 Status: Offline Point: 94 |
![]() Sendt: 30-September-2008 kl. 16:17 |
Hej alle Så blev det min tur til at vise udstyret frem. Min interesse for HIFI startede sådan rigtigt for et års tid siden da jeg skulle flytte i ny lejlighed. Jeg begyndt at kigge efter nyt fjernsyn og faldt over sider som recordere, og som det går man kigger/læser herinde bliver man tvunget til at investerer i et større projekt selvom man er på SU Udstyr: Reciver: Onkyo 875 Bluray/DVD: Playstation 3 HD-DVD: Toshiba HP-EP30 TV-tuner: TDC Samsung Boks Musik: Logitech Dqueezebox Duet Fjernbetjening: Logitech Harmony 1000 TV: Panasonic TH-42PZ70 Front: Elac BS133 Bag: Elac BS133 Center: Elac 201.2 Sub: Harboe SUB10 Kabler: En bladning af Nordost WyreWizard, Supra og nogen andre random. Billeder skal der til: En dejlig stor sofa Baghøjtaler samt HD/Bluray og ps3 spil Mine alm dvd som står i et andet værelse, de 4 øverste rum står de dobbelt. Duet Harmony 1000 Spaderne En masse CDer + baghøjtaler som skal op at hænge Uden stof Uden stof
Jeg har bestilt ophæng til bag-højtalerne, derudover mangler der kabelbakker og generelt lidt bedre styr på kabler. Derudover er der lidt meget genskær så har købt nogen mørklægnings-gardiner som skal op at hænge bag de andre Kommentar modtages gerne.
|
|
![]() |
|
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
![]() |
Lækkert setup
![]() |
|
![]() |
|
camino ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2006 Status: Offline Point: 94 |
![]() |
Sofan er fra Bolia kan ikke huske hvad den hedder. men kan godt lige prøve at finde ud af det
|
|
![]() |
|
Kreatin ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Tror det er den her (har selv været lidt lun på den) :) http://www.bolia.com/retail/new_product.asp?catalog_name=Fur niture&categoryname=Sepia&product_id=110000000&F abriccolor=9639&front=True&Expand=$2$$1$$3$&ISOL anguage=DNK Redigeret af Kreatin - 30-September-2008 kl. 21:11 |
|
![]() |
|
Bjerrehuus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 327 |
![]() |
Nydeligt!
|
|
![]() |
|
Hardgrove ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Du har sgu fået det fixet nice op! - Det ser godt ud ;)
|
|
![]() |
|
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |