|
Min SubWoofer "prutter" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Marts-2014 kl. 00:31 |
Hej allesammen..
Har et problem der virkelig irriterer. Ved lav lydstyrke udsender Sub en bas-lyd, der lyder som "bup" hvert 3 sekund. Selv lang tid efter anlægget er slukket? Benytter en Denon AVR3313 og Sub er en Paradigm Millenia, forbundet direkte med kabel til Denon. Håber der er en venlig sjæl med en ide om hvad det kan være. Stor hilsen |
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis den står på auto så prøv og slå det fra.
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
Den mulighed kan jeg ikke lige finde på Sub?
Har også lige luret i setup på Denon, men heller ikke her kan jeg finde noget? |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Den har auto-on ifølge producentens hjemmeside, men kan godt være det ikke kan frakobles. En mulighed kan være at skrue ned for level/volume på selve subwooferen og til gengæld skrue tilsvarende op i sub level på din denon.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |