|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Commander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
![]() Sendt: 09-Februar-2010 kl. 12:03 |
Tænkte lige jeg ville vise et par billeder fra min SB aften... Vi startede aften med at lave en Ben roethlisberger burger, selvfølgelig med hjemmelavet burger boller som jeg fik fra denne opskrift LINK. Fik datteren til at hjælpe ![]() Hmm Salaten er vel kun til pynt (er ikke med i opskriften) ![]() Og selvfølig en Budweiser til maden ![]() Efter maden satte vi os ind foran tv'et hvor vi skulle have set Remember the titans men endte med at se Fanboys Den er nu meget sjov, spicelt hvis man er gammel Star Wars fan ![]() Jeg havde købt popcorn, men efter den burger var her ingen sultne maver ![]() så vi nøjes med en kop kaffe med Cognac og Hjemmelavet Vanillia Coke (alm cola med et par dråber vanille essens) havde desvære ikke til at lave cherry coke, og havde søgt efter de sodavand alle steder men de er ikke til at opdrive mere.. Æv Æv Fra ca 23.00 begyndte vi at se optakten til kampen, jeg har taget et par billeder: Er taget med blits, så i kan se mit 'udklip' oppe over.. Lys er fra Ikea, har 2 sæt HD billedet til kampen var ret godt synes jeg, lyden var dog ikke noget at skrive om, og slet ikke til Haftime showet Da selve kampen startede hentede jeg en DR.Pepper (som jeg havde fundet i Super bedst) 4 for 50 kr.. av av. Jeg havde også Hjemmelavet en Amerikansk Cheesecake, som også kom på bordet til kamp start Den blev ret ok !!! Resten af natten gik jo ret fantastisk synes jeg, det var en spænderne kamp, og med de rette Mester ![]() Håber alle i andre også havde en god aften. Commander |
|
Panasonic TH-42PX80E - Zaptor box - TviX 6500a HD -
pioneer vsx-ax3 - B&W DM603 - harbosub10 - Ps3 |
|
![]() |
|
karkov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() |
ser lækkert og gennemført ud.
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Ser super godt / hyggeligt ud... Gennemført
![]() |
|
![]() |
|
sparrez ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Ser sku lækkert ud. Fed kamp, bare ærgeligt med halftime showet!Hos mig var der også dømt masser af Budweiser der natten i gennem kæmpede en brav kamp mod de kopper kaffe og red bulls der også blev hældt ned... :)
|
|
![]() |
|
Willum ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 268 |
![]() |
Hehe, du gør godt nok noget ved det når der er SuperBowl. Det er meget imponerende.
Jeg startede kaffemaskinen og satte mig i sofaen for at se SuperBowl hvilket selvfølgelig blev i HD-kvalitet. Du skulle vel ikke kende telefon nummeret til Manning? Han skylder mig 500 kroner på grund af hans elendige kast i slutningen af kampen, som afgjorde det hele. Et fantastisk billede, middel lyd og en rigtig underholdene kamp er hvad jeg kan huske her et par dage efter denne store begivenhed.
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() |
Skægt og hyggeligt ser det da ud ,fedt med fanboys/girls ,det kunne vores fodbold kultur godt adoptere fra !
![]() |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Commander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
![]() |
Lol tror at der er mere end 1 som der har tabt 'MANGE' penge, på kampen ..
![]() |
|
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
![]() |
Du tager helt fejl, det var Porter's fantastiske pick der afgjorde sagen, men pænt af dig at du var med til at financiere min gevinst, hehe.. |
|
![]() |
|
Speednut ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2008 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 295 |
![]() |
Ser hyggeligt ud.
Jeg sprang burgeren over, og fik indbagt pizza med oksekøb og spaghetti. Havde en kollega fra arbejdet over og se kampen. Havde popcorn, peanuts. franske kartofler, snickers og daim chokolade. Tilsat med nogle special øl, somersby og rekorderlig. En udemærket kamp, jeg har dog set bedre Super Bowls, men billede under selve kampen var flot. Halftime showet var dog under alt kritik. Var glad for at Saints vandt, kunne godt unde dem det. Jeg glæder mig allerede til næste år ![]() |
|
Surround: Pioneer KRP-600M, Pioneer LX60, Pioneer BDP-LX71, Velodyne SPL 1200 Ultra, Focal Chorus surround.
Head-Fi: Sennheiser HD800, Red Wine Isabellina HPA LFP-V DAC/headamp |
|
![]() |
|
TG80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 225 |
![]() |
Cool at se at du havde gjort noget ud af det.
Det var en god kamp - bare trist med det ½ års pause fra meningsfyldte kampe..
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja glæder mig allerede til september...
![]() |
|
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Super med "Superbowl tavlen" over dit tv :-) Det er 100% ren stemning!
Gennemført med burgere, buds og hjemmefixet cheesecage med NFL på! Det er virkelig godt! |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |