|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
![]() |
|
jo der er ingen disk i når jeg prøver og under update står der : ( 1.2/T17T )
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Prøv i din opsætning på din Tosh, at gå lidt ned i internethastigheden i forholdet til den hastighed som du reelt har. Det hjalp hos mig |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
![]() |
|
5 mbit forbindelse og har sat den til 1mbps Cable og også prøvede andre, hjælper ikke.. Hvordan har i sat jeres under Ethernet ?? |
||
![]() |
||
GrillBiller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
|
Lige en tanke...
Husk lige at når man sætter afspilleren på hjemmenetværket.. så skal den ligesom når du sætter en ekstra PC på netværket.. have sin egen IP adresse. især hvis man skal kunne komme på internettet fra alle maskiner. Så mit gæt er at problemet forsvinder hvis du anskaffer dig en Router. |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Nix- jeg har en router, og det virker hos mig |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
|
Der er lidt delte meninger på avsforum om denne fejl skyldes diskfejl eller firmware i afspilleren. Men du bør få opdateret din firmware; "1.2/T17T" betyder at den kører version 1.2 - Den seneste firmware er 2.7 og der er sket mange gode ting siden 1.2. Hvis ikke du kan få den til at downloade så gå efter at få brændt en CD. Brænd den ikke ved højeste hastighed. Der er flere instruktioner her - på side 2 får man at vide hvor man kan hente et image Det må være muligt at brænde en ISO fil på en Mac ellers prøv at spørg en af dine venner med PC. |
||
![]() |
||
![]() |
|
hehe mine pc venner kan ikke engang finde ud af at gå på netbank..
Der er ikke nogen der har en cd i Århus ?? Eller vil jeg gerne betale portoen hvis nogle vil låne mig den :-) Skal den brændes på cd eller dvd ? selv om jeg ikke tror det er muligt at gøre ordentlig på en mac, da programmet sikkert er skrevet til pc brug Redigeret af wanting - 05-December-2007 kl. 10:21 |
||
![]() |
||
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
|
Brændes på en CD. Det du henter er en ISO fil = et image af de data der skal ligge på CD Her kan du finde links til SW og anden info http://tesc.toshiba.co.uk/Web/ModelLis.nsf/DynamicStatic/HD% 20DVD%20menu?OpenDocument |
||
![]() |
||
![]() |
|
Måske dette Goggle er din ven |
||
![]() |
||
![]() |
|
har nu fundet ud af det er HD-E1 der er gal med, filmen fejler intet.. Så må
ud og bytte den. |
||
![]() |
||
Mr. Jeopardy ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2005 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Hold your Horsens! Der er faktisk en indstilling i Set-Up (i version 1.2) hvor man skal skifte mellem HD DVD og DVD-afspilning. Det kunne jo være det var så simpelt ... :-) Kan desværre ikke huske præcis hvor du finder den, men den er der! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu har jeg så fået en NY og den virker, men vil stadig ikke updater
![]() er vi enig om serie nummeret starter med SLD også 7 tal ??? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |