Hej. 
Tjaaa... Hva' skal man sige??? ... Kohberg. 
Nå ikke... Næææ, men så "spis lige brød til" da. 
I direkte sammenligning med et "godt" CRT-TV der taber "Fladskærme" ofte, og især hvis man er gået op i størrelse... Så ses "fejlene" rigtig tydeligt.
Har du forsøgt at indstille skærmen/billedet, der er jo nok flere muligheder såsom: "Normal" og "Cimena" el. andre, kan ikke lige huske dem alle.
"Kontrast" og "Lys 2" på 50 - 60 % ... "Lys 1" muligvis helt ned på 10 - 15 %.
Derudover er det ofte en fordel at lukke alle filtrene, da de ofte forværrer et evt. efterslæb... De skal jo nå at behandle billedmaterialet inden vises på panalet.
Og så ellers kun koble dem ind, hvis de er meget nødvendige.
Stort set alle "Flade" har efterslæb - mere el. mindre - og min erfaring med JVC er at de absolut hører til i gruppen: "de mindre".
Mit nye "Pana" Plasma har sg'u også efterslæb... (Og det på trods af, at jeg ellers altid har læst og hørt det stik modsatte).
Dog er det en anelse mindre end det min JVC-skærm havde, men det er der... Om det så skal kaldes "efterslæb", "slør" eller noget helt tredje, det ved jeg ikke... Men uskarpe kante m.m. det er der helt sikkert ved hurtige bevægelser og panoreringer.
Muligvis bliver det bedre, hvis jeg tilslutter en "HD-box" , det har jeg endnu ikke forsøgt.
Remoterne er måske lidt af et ømt punkt i den prisklasse, har hørt det samme om andre produkter i klassen, deriblandt f.eks. til Toshiba's skærme... At den ikke virker hver gang, kunne måske være fordi at den muligvis er noget retningsbestemt... men det synes jeg faktisk bliver mere og almindeligt... Remoter er ikke hva' de har været. 
Nå men, er du ikke tilfreds, så må du jo ud og se om du kan finde et andet der er bedre. 
Redigeret af Pokerface - 16-Maj-2007 kl. 09:13