|
Min Z3 driver mig til vanvid |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
meyhoff ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Sweden Status: Offline Point: 107 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Juli-2015 kl. 13:01 |
Hej gruppe.
Min Z3 Compact driver mig til vanvid, jeg sidder ofte i bilen og taler i telefon via Bluetooth. Mit problem er at når jeg afslutter en samtale på kontakten i bilen (i rattet), "glemmer" telefonen at slukke for skærmen, jeg har altid telefonen i brystlommen og jeg har åbenbart noget inden for skjorten som laver kunster med telefonen (en brystvorte), det sker ofte at der laves lommeopkald, ellers kan der ske mange andre sjove ting mens telefonen ligger i brystlommen med aktiv skærm. Håber nogen ved hvor i opsætningen man kan ændre dette, ellers er jeg tvunget til at finde en ny telefon som kan finde ud af det. |
|
Meyhoff
Sony KD-55X8505 Sony RHT-G900 Sony PS3/PS4/PSVITA Surface Pro 7+ i7 256GB Apple iPhone Xr |
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet at vende skærmen ud af?
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
Sæt en pin/pattern lås på telefonen?
|
|
![]() |
|
meyhoff ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Sweden Status: Offline Point: 107 |
Jeg har altid (ca 20 år) haft min telefon i brystlommen. Det er jo som bekendt utroligt svært at lære gamle hunde nye kunster, så jeg har ikke lyst til at lære at vende telefonen i lommen, selv om det helt sikkert ville løse problemet.Det med skærmlåsen har jeg nu heller ikke meget lyst til (hvis overhovedet det virker), kan godt være det er dumt men jeg har aldrig haft skærmlås på mine telefoner. Dette er den første telefon jeg har som ikke selv slukker skærmen så snart man afslutter opkald, tror jeg, jeg har i hvert fald aldrig haft dette problem tidligere med Samsung og HTC.
|
|
Meyhoff
Sony KD-55X8505 Sony RHT-G900 Sony PS3/PS4/PSVITA Surface Pro 7+ i7 256GB Apple iPhone Xr |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det letteste ervel at gå tilbage til Samsung eller HTC. iPhone er også en mulighed, da den slukker skærmen ved afsluttet opkald, og dimmer under opkald.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Mon ikke, når man går ind i indstillinger, og under skærm, finder en indstilling til at sætte skærmen op til at slukke efter en bestemt tid.? Det findes da på andre Telefoner. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Springer_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Skive, Denmark Status: Offline Point: 235 |
Sikkert et buetooth issue?
Prøv at slå "VIS KONTAKTER" tror jeg den hedder fra, under din forbundne enhed
|
|
![]() |
|
Micras19 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2010 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 55 |
Har du folie på skærmen da dette kan være årsagen?
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
Problemet er jo nok her at Meyhoffs brystvorte holder skærmen i live.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Den slags småting er der løsninger til. F.eks et itui af en art. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Prøv evt. at tjekke manualen til din Z3 Compact
Kender ikke denne mobilos, men det ku' måske være en af disse indstillinger. Redigeret af Roland - 09-Juli-2015 kl. 05:59 |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
Ellers køber jeg den gerne *billigt*.
![]() For øvrigt første gang jeg hører om en "Nipplegate"... ![]() |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |