|
Min Z3 driver mig til vanvid |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
meyhoff ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Sweden Status: Offline Point: 107 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Lige netop NikolajC, korteste tid mulig er 15 sek, og i den tid kan der laves meget med en vorte.......
|
||
Meyhoff
Sony KD-55X8505 Sony RHT-G900 Sony PS3/PS4/PSVITA Surface Pro 7+ i7 256GB Apple iPhone Xr |
||
![]() |
||
meyhoff ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Sweden Status: Offline Point: 107 |
|
OK, den vil jeg lige teste
|
||
Meyhoff
Sony KD-55X8505 Sony RHT-G900 Sony PS3/PS4/PSVITA Surface Pro 7+ i7 256GB Apple iPhone Xr |
||
![]() |
||
|
Der er ikke folie på skærmen, min telefon er en brugsgenstand som også bruges på arbejde, og den må godt se slidt ud når den skal skrottes.
Et etui kunne sikkert også løse problemet, men det gider jeg ikke åbne hver gang jeg skal bruge den, specielt er det mega irriterende hvis man skal tage billeder eller filme.
|
||
Meyhoff
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Det kommer da helt an på den type man anvender, har et "tegnebog" itui til min, hvor telefonen sider på en lille klæbepude, nemt og hurtigt at åbne, og billeder tages ved at dreje telefonen i ituiet, det er ikke vanskeligt. Man kan selvfølgelig gøre det til en vanskelig ting, det er så en anden sag. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Helt enig i at telefonen ikke skal pakkes for meget ind, den er en brugsgenstand. Skrottede mit flipcover i læder til fordel for et kant/bagcover med ru overflade, da iP er for glat uden. Skærmcover blev også droppet da det hurtigere blev fedtet end tlf'ens eget glasskærm.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19631 |
|
Spændende problem. Mon ikke det har en del at sige at din nye telefon har et mere følsomt "tastatur" (skærm) end de gamle havde? Mit råd: Start med at bruge tastaturlås (tryk på power knappen) Klaus |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Hvad med at sætte beskyttelse på det som aktiverer telefonen, i stedet for at pakke telefonen ind.
![]() ![]() ![]() |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Thats nipple gate ![]() http://assets.rollingstone.com/assets/2014/article/nipple-ripples-10-years-of-fallout-from-janet-jacksons-halftime-show-20140130/19992/_original/1035x811-20140129-nipplegate-x1800-1391017703.jpg |
||
![]() |
||
|
Det er jo ikke særlig hensigtsmæssigt at skulle hive telefonen op af lommen for at slukke skærmen under kørsel, så forsvinder noget af fidusen ved håndfri. |
||
Meyhoff
||
![]() |
||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
|
Åh ja... Det havde jeg da helt glemt... ![]() |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19631 |
|
Meningen er at slukke for skærmen når du putter den i lommen (eller at den selv slukker i løbet af kort tid) og så bruge det håndfri sæt til opkaldet. Jeg har selv en iPhone, hvor skærmen selv slukker/låser, endda når den sidder i holderen i firmabilen. Den laver aldrig noget "rod". Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Du kan ikke ændre følsomheden på touch-delen? Det kan jeg på min. Jeg kan vælge mellem normal følsomhed, eller høj følsomhed, hvor jeg vil kunne betjene mobilen med handsker på.
M.v.h. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |