recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Min Z3 driver mig til vanvid
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Min Z3 driver mig til vanvid

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1269
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2015 kl. 08:43
Måske https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hozik.PhoneScreenLock kan løse dit problem? Fordelen ved Android er, at der ALTID er en app der kan hjælpe ;-)
Til top
meyhoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Sweden
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér meyhoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2015 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af pilehave pilehave skrev:

Måske https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hozik.PhoneScreenLock kan løse dit problem? Fordelen ved Android er, at der ALTID er en app der kan hjælpe ;-)
Ser super godt ud, den skal jeg da teste, tak for info.
Meyhoff

Sony KD-55X8505
Sony RHT-G900
Sony PS3/PS4/PSVITA
Surface Pro 7+ i7 256GB
Apple iPhone Xr
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2015 kl. 13:04
ALTID er en app der kan hjælpe ;-)

;-))  så vær venlig at finde en app der kan sørge for at mine menu ( home-tilbage knapper ) altid er tændt på min htc one mini - de tænder kun når det er helt mørkt ( næsten )

nils..... ;-))
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 1269
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2015 kl. 13:36
Oprindeligt skrevet af Niller55 Niller55 skrev:

ALTID er en app der kan hjælpe ;-)

;-))  så vær venlig at finde en app der kan sørge for at mine menu ( home-tilbage knapper ) altid er tændt på min htc one mini - de tænder kun når det er helt mørkt ( næsten )

nils..... ;-))
I bund og grund er dit problem at M8's knapper er en del af deres egen launcher, så hvis du installerer en anden vil du sikkert ikke opleve problemet. Knapperne lyser op afhængig af hvad din lyssensor sender retur til launcheren.

Så problemet KAN løses med anden software, men du skal så være villig til at acceptere et andet GUI end det du er vant til.
Til top
meyhoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Sweden
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér meyhoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2015 kl. 20:04
Oprindeligt skrevet af meyhoff meyhoff skrev:

Oprindeligt skrevet af pilehave pilehave skrev:

Ser super godt ud, den skal jeg da teste, tak for info.

Den app fungere fint, igen tak for hjælpen
Meyhoff

Sony KD-55X8505
Sony RHT-G900
Sony PS3/PS4/PSVITA
Surface Pro 7+ i7 256GB
Apple iPhone Xr
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu