|
Mindre abbey - mere bas! |
Besvar | Side <1 373839 |
Forfatter | |
Hindsberg
Super bruger Oprettet: 05-November-2008 Sted: Søborg, Kbh Status: Offline Point: 332 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeps........Den manglede i samlingen her *G*
|
|
Hindsberg
Super bruger Oprettet: 05-November-2008 Sted: Søborg, Kbh Status: Offline Point: 332 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeps........Den manglede i samlingen her *G*
|
|
Suckyboyfriends
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 612 |
Funktioner
Tak(0)
|
Haha genialt:)
Var også to sekunder fra at købe demo modellen de har stående i Køge, men vil gerne ha at finish osv passer sammen:) Hvordan er den med EQ delen.. Kan du se kurve og lege selv? |
|
Hindsberg
Funktioner
Tak(0)
|
Har ik lige fået dyrket EQ delen så meget endnu......den skal lige ha lov til at finde sig hjemme først.. Men mon ikk det sker i weekenden.... Manuelt er den lige til......men ved ikk lige med pc EQ delen.....ser lidt mere snørklet ud da de ikk ligefrem har giden at ofre en linje på den del i manualen så lidt ren gætteleg.... Men igen.........skal først ha min forforstærker færdig før det hele skal justeres ind....så det hele hænger sammen..... |
|
Suckyboyfriends
Funktioner
Tak(0)
|
Det er intet galt for at invitere på kaffe den dag du skal justere den ind med pc osv;)
Er fanme misundelig!!!!!!:) |
|
Hindsberg
Funktioner
Tak(0)
|
Jamen så må jeg jo hellere give lyd fra mig så snart det hele er klar til finjustering her .... Så der ka drikkes lidt kaffe ........ Iøvrigt har jeg en dac vi lige skal høre på dit setup.....bare for at høre hvad den ka gøre af forskel....Den er en modificeret benchmark..... |
|
Suckyboyfriends
Funktioner
Tak(0)
|
Selvfølgelig.. Er den med rør, eller bliver det forstærkeren?
Jeg skal bare have læst lidt på min parasound inden så den kører analogt ind og ud! Kører din dac med balanceret output? |
|
Hindsberg
Funktioner
Tak(0)
|
Har en modificeret benchmark ....hvor kun digital in virker.....den er ret god...( slår den originale stort ) Har yderligere en der er meget modificeret som lyder fantastisk og den har balanceret output Har en selvbygget dac med rør som er det yperste jeg har hørt til dato.... Regner med min forforstærker med indbygget dac og rør er endnu bedre....men den skal lige nærlyttes og justeres til *S* |
|
Suckyboyfriends
Funktioner
Tak(0)
|
Du får da nogle kasser i stuen:) Var du VVS? Kan dæmme ikke huske det:) |
|
Hindsberg
Funktioner
Tak(0)
|
Ja her er ved at være fyldt godt op, ku godt bruge lidt mere albuerum efterhånden..... Det er nu kun maler jeg er *G*..... |
|
Besvar | Side <1 373839 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |