|
Mindre Canal Digital godkendt TV |
Besvar |
Forfatter | |
HvemMig?
Ny bruger Oprettet: 11-Januar-2012 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Januar-2012 kl. 11:38 |
Hej
Hvad findes der af mindre TV (19" til 26") der er godkendt til Canal Digital ? Canal Digitals egen liste (http://www.canaldigital.dk/kundeservice/Godkendte-tv-/) har 3 mindre Sony , så vidt jeg kan se. Disse lagerføres ikke i DK MVH |
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har kigget på det samme.
Du skal op i 32.
|
|
SVP03
|
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det ikke bare at købe et der har DVB-S. Så vidt jeg ved behøver det ikke være Canal Digital godkendt for at virke. Mine Medie Centre er i hvertfald ikke godkendte:-)
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er næsten ingen TV under 32 tommer med dvb-s, det er det der er problemet.
Hvis de så samtidig skal være godkendt mindsker listen til næsten lig nul.
|
|
SVP03
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |