|
Mindre TV til køkken - anbefaling? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9420 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1117 |
Det gør man når man har prøvet den indbyggede "staveplade" som der er i mit tv 😉
Frank
|
|
![]() |
|
BrianH ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2016 Status: Offline Point: 37 |
Jeg har et Samsung UE22C4005 LED TV liggende, som egentlig har den perfekte størrelse til det formål (og et pænt design til køkken brug).
Et 32" bliver for stort kan jeg konstatere. Synes løsningen med Xiaomi Mi boxen lyder rigtig tiltalende efter at have læst lidt mere om det og tjekket lidt youtube. Så tror jeg vil forsøge mig med det og derved kunne tilgå Google play store på Android platformen. Ved man om man kan tænde og slukke tv'et med Xiaomi box fjernbetjeningen, eller er jeg nødsaget til at skulle bruge begge fjernbetjeninger til henholdsvis box og tv?
Redigeret af BrianH - 10-August-2019 kl. 21:24 |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
|
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|
|
miri
|
|
![]() |
|
BrianH ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2016 Status: Offline Point: 37 |
Ja. Jeg kunne også læse mig frem til at Anynet+ var Samsung's svar på HDMI CEC. Derved må boxen være en super løsning for mig. Tak for hjælpen alle 😊
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |