recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mindst chance for at blive snuppet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMindst chance for at blive snuppet?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 481
Direkte link til dette indlæg Emne: Mindst chance for at blive snuppet?
    Sendt: 04-Januar-2008 kl. 09:18
Hej allesammen. Nogen der kan fortælle mig hvor der er mindst chance for at blive snuppet, hvis man bestiller fra usa ifm Blu-Ray film?
Jeg har hørt folk snakke om Hdmoviesource, og dvdpacific bla.
Nu har Amazon.com jo den BOGO kampagne. MEN hvordan står det til med Amazon når pakkerne ankommer til lufthavnen? Dvs hvad plejer folk at opleve ifm med de amerikanske sider, når det kommer til at blive snuppet?
Det her er mere for at opsamle de forskellige indtryk fra folk, da jeg godt ved at der er mange tråde vedr emnet.
Det jeg har tænkt mig at gøre er at bestille nogle få film fra amazon.com bare for at se om de bliver nappet. Men hvis i andre har oplevet at specielt amazon bliver snuppet, så er det sådan set ligemeget.
Til top
Ulrikwich Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2006
Point: 967
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2008 kl. 09:45

Når det er fra USA er der rigtig stor chance for at du bliver nuppet i tolden desværre...

Og ad der står Amazon på alt det som kommer derfra ved tolderne godt at her kan der tages noget...

Har selv bestilt film fra Amazon.com engang, og føj det blev en dyr affære!

Til top
Yoshimura Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Januar-2008
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2008 kl. 12:14
Du kan bestille fra www.dvdpacific.com - hvis du bestiller to titler pr. forsendelse er der meget lille risiko for, at den bliver taget i tolden. Jeg har bestilt fra dem adskillige gange, og jeg er endnu aldrig blevet taget i tolden (7-9-13!!!).

Deres HD- og BluRay-priser ligger på cirka 100 kroner og opefter pr. film, men de har ingen "kampagner" i stil med Amazons.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2008 kl. 13:16

Hej Alle

Det er ikke tilladt at snakke om ulovligheder i dette forum, og dermed heller ikke veje til indsmugling af HD film og unddragelse af told/moms overfor den danske stat.

Emnet er lukket.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu