|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() Sendt: 28-August-2007 kl. 15:33 |
Center højttaleren ligt pt på gulvet under reolen, men bliver monteret på et beslag oppe under reolen (Ikke super fotos, de er taget med min tlf) kardon avr 1550 Redigeret af Per Røntved - 28-August-2007 kl. 15:40 |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9420 |
![]() |
Pænt, simpelt og stilrent !!
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() |
Meget flot og elegant................ tv-bænken, hvad er det for en? leder lidt efter noget lignende. |
|
Ning
|
|
![]() |
|
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
Hej Ning Det er en Ikea ting : http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/30086969 Men ikke i vanlige stil ( ikke et ondt ord om Ikea ) Det er ikke laminat, men lakeret. Pæne hængsler m/ små dæmpere på lågerne når de kommer ned. Et stort + er at der på bagsiden er lavet åbning så du kan rode med ledninger uden at tage forstærker mm ud .. Jeg synes man får meget for pengene.
PS. den er 55 cm dyb |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
blackfalco ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Hej per Din forstærker for den ikke sved på panden af at være lukket inde i skabet ellers flot sæt op Redigeret af blackfalco - 29-August-2007 kl. 18:47 |
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Super Flot
![]() |
|
![]() |
|
prinder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Hej Per,
Det ser supergodt ud. Og så kan man slet ikke se at der ikke altid har været en væg der hvor TVet hænger ![]() Mvh Peter Rinder |
|
![]() |
|
![]() |
Nope ... Forstærkeren får også luft bagfra og jeg lukker aldrig lågen når jeg bruger den |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Peter Ha ha .. Nej vel |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() |
Hej igen og tak for svaret. lige et tillægsspørgsmål: hvor meget plads er der indvendigt på hylderne i bredden, min forstærker har træsider, så den er lidt bredere end normalt, de der hængsler ser ud til at fylde lidt... gider du måle? Hilsen Henning |
|
Ning
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Henning Der er 45,5 fra hængsel til kanten og min forstærker måler 44,5 så den er lirket på plads |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
![]() |
Se det er jo lige præcis typisk men tak for hjælpen.. |
|
Ning
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |