|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pointwood ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
![]() Sendt: 03-November-2011 kl. 14:32 |
Mine forældre modtager TV via alm. stueantenne og vil gerne fortsætte med at kunne se TV2, så derfor er det nødvendigt at købe et Boxer abbonnement.
De eneste alternativer vil være en parabol (og det vil de gerne undgå) eller IPTV. Jeg har tjekket Fullrate og de kan desværre ikke levere. Jeg tror nu også de vil være ganske tilfredse med Boxer. Det eneste de gerne vil have mulighed for er at kunne optage en udsendelse engang imellem. Der er jo en del godkendte modtagerbokse her: http://www.boxertv.dk/kundeservice/teknik-og-udstyr/boxer-godkendt-udstyr/godkendte-digitale-modtagerbokse/Humax-BXR-HDplus/ Det skal gerne være simpelt og brugervenligt. Hvilken modtagerboks kan anbefales? |
|
Jramskov
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Jeg ville selv anskaffe en Humax box. Venter sådan set bare på at Boxer lancerer et tilbud på TV2-alene-kortet sammen med reduceret pris på Humax'en
![]() Redigeret af Kampus - 03-November-2011 kl. 14:42 |
|
![]() |
|
pointwood ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
![]() |
OK. Af hvilke årsager vælger du den?
|
|
Jramskov
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() |
Humax Boxer-godkendte bokse har DVB T2-tuner, og Boxer vil anvende DVB T2-standarden til HD TV.
|
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1393 |
![]() |
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Det lyder til at Humax er et godt bud på en fornuftig modtager der både kan optage og kan klare de fremtidige krav til HD på Boxer (DVB-T2). F.eks. AV-Connection har den til en pakke-pris sammen med TV2 kortet (her).
Jeg har selv en Maximum T-641 VA modtager med indbygget harddisk som fungerer fint i det daglige og til at optage, dog mangler den mulighed for at kunne lave "serie-optagelse" (altså gentagne ugentlige eller daglige optagelser af serier). Den har også kun alm. DVB-T modtager. /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for info og links. Det ser ud til at vi bør vælge en af ovenstående 2 modeller.
|
|
Jramskov
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Velbekomme!
Hvis du ikke allerede har opdaget det, så har modtagerne været anmeldt her på recordere.dk: Humax anmeldelse Maximum anmeldelse /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak igen!
|
|
Jramskov
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |