|
|
Besvar ![]() |
Side <1 891011> |
Forfatter | ||
GuffeDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
![]() |
|
Okay fedt nok ![]() ![]() |
||
![]() |
||
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
|
Hvad hvis man kører det over VGA porten ? |
||
![]() |
||
Fjummer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2006 Status: Offline Point: 17 |
![]() |
|
Tænke du på en pc ? Jeg har haft en bærbar sat til og gamet lidt EVE (mmorpg) opløsningen er sat til 1024x768, her bliver billedet trukket ud så tekst bliver gnidret. Har ikke haft tilsluttet noget der kunne rammen 720p
|
||
![]() |
||
Tomgun ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
Hjælp til en novice - Har købt et LE40R75BX - SP01, der er forsynet med et S-PVA panel, 12,8 mia farver - minus smooth motion. Samsung skriver at 40M61B har en forbedret 10bit der giver 6,4 mia! Nogen der kan give en præcis definition af hvad de faktuelle forskelle er på M og R modellerne? Samsungs hp er ikke til megen hjælp. Har kabeltv via Stofa, og var ikke tilfreds med det analoge signal - lettere uskarpt - så jeg købte deres såkaldte digitale spejl. Det gør en stor forskel, dog kan der være enkelte kanaler der ikke har et digitalt signal parallelt med det analoge, så der er der naturligvis ikke nogen forbedring. Har skruet ned for skarpheden, slået DNI e fra, købt kvalitetskabler til alle forbindelser, og må konstatere at det fungerer kanon, også med min discount DVD (Eltax555 HDR) Mvh Tommy
|
||
Ad astra per aspera
|
||
![]() |
||
The Real Iceman ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
|
Hej betyder det meget at det er kvalitets kabler man bruger,jeg bruger nogle scartkabler som har fulgt med diverse fjensyn og dvdafspillere.For jeg synes ikke billedet er så godt på min digital modtager som jeg ser tv2 & dr1 dr2,vil det bliver bedre hvis jeg fik nogle kvalitets scartkabler. Mvh Mik |
||
![]() |
||
Vicks ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
|
Hej Mik Jeg kan kun anbefale dig at købe nogle gode scart og antenne kabler. Jeg har selv lige gjort det og det har fjernet de problemer jeg havde i starten på M71 - De gav et tydeligt billed uden støj. Men derudover skal du nok også indstille på TV'et for at få lige det billed du kan lide. Hilsen Vicks |
||
![]() |
||
The Real Iceman ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
|
Mange tak for svaret wicks,hvad for nogle scart kabler vil du anbefale og hvad skal prisen være sådan ca. Mvh Mik |
||
![]() |
||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
|
Kommer sefølig an på hvor meget du vil ofre, men de her ville være fine http://av-connection.dk/?ProductNo=CT001-300 Det betyder meget hvilket kable der bruges og bruger man mange penge på et tv, så bør man helt sikkert bruge 1-2000kr ekstra på kabler hvis man ikke har nogle ordentlige i forvejen |
||
![]() |
||
meister ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
hvem sagde off topic... men efter justeringer af billedet er der så stadig nogen der har de samme problemer som slør og hvornår... for jeg kan altså ikke få øje på dem? Redigeret af meister - 10-August-2006 kl. 09:32 |
||
![]() |
||
Vicks ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
|
Hej Nej jeg har også fået fjernet mine slør problemer. Nye gode kvalitets kabler og lidt justeringer på TV'et. Jeg har dog slået SMD fra da jeg synes det istedet gav mere slør.... Jeg har forøvrigt igår testet HDMI med JVC DR-MH300 og dvd film står bare perfekt. - Havde lidt problemer med at få HDMI til at virke, men det viste sig at jeg bare på MH300 skulle sætte output format på AUTO så kom der billed. Hilsen Vicks |
||
![]() |
||
nordic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2004 Status: Offline Point: 137 |
![]() |
|
Skulle ellers til at skrive at jeg nu var en lykkelig ejer af en LE40M71B men det kan jeg ikke Udover det kan jeg sige at jeg syntes det er federe end LE40M61B designet er endnu flottere, spec. når det hænger på væggen. Og syntes kvaliteten er en anelese bedre, men nu skal man til at ringe igen, for at få det ombyttet. Redigeret af nordic - 10-August-2006 kl. 23:20 |
||
![]() |
||
GuffeDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
![]() |
|
Det var da ikk så fedt det lyder som om du har været rigtig uheldig |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 891011> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |