|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 11> |
Forfatter | ||
pnyg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
|
Note: Unless there is a general problem with the firmware for a TV, or a major change in broadcast protocols, Samsung does not offer firmware upgrades for its TVs. Fundet på Samsungs hjemmeside |
||
Hilsen Pnyg
|
||
![]() |
||
Claus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
![]() |
|
Der må være andre end en som har fået M71 - HVOR ER JERES ERFARINGER - vi er utålmodige i varmen.
|
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Helt ærlig:det kan vel ikke være rigtigt at man skal til at OPDATERE et tv samme dag som man har fået det ind ad døren.........før det får en TÅLELIG billedkvalitet???????
|
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
|
Ud fra standard-indstillingen eller? Udgangspunktet bør være "film" indstillingen. Hvis du ikke kan justere dig til et billede du er tilfreds med herfra, så skal du nok overveje om det er det rigtige tv for dig. |
||
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Sådan er det desværre med mange produkter hvis man får det et fra første sending. Den FW som de første TV har er måske en mdr gammel, da tv'et blev produceret. Redigeret af lahan - 28-Juli-2006 kl. 15:58 |
||
![]() |
||
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
|
Som I ved så følger jeg også tråden i Tyskland. Brugeren JenZ havde samme problem da han modtog sit (det første i Tyskland) og han kunne justerer sig til det perfekte billed. MEN han havde store problemer med VGA porten og hans XboX360 - Og skærmen kom på værksted. Samsung kunne ikke finde fejlen, og sagde at den ikke er bygget det en XboX 360 - der er for meget data til processoren. (Selvom det ikke er noget problem på Rx serien.) Processoren er ikke stærk nok. Det problem som JenZ har er at den hakker hele tiden (ca. hver 3-5 sek.) Er der nogen af jer der evt. kan teste dette, for jeg tror ikke på folkene hos Samsung - nægter at tro at de skulle down grade processoren over for R serien - Makes no sense ! Link: http://www.hifi-forum.de/index.php?action=browseT&forum_ id=151&thread=544&postID=274#274 Michael |
||
![]() |
||
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
|
Kan I ikke alle sammen tjekke hvilken version i har af M71 modellen - I Tyskland har de p.t. SP01 versionen. Blot for at se om der er en forskel ! Mike |
||
![]() |
||
Vicks ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
|
Hej Alle Når men nu har jeg været i HIFI-Klubben og købe nye scart og antenne kabler og det gav godt nok en kæmpe forskel. Indtil videre er det faktisk nu kun DR1 som ikke står perfekt. Men det må være et spørgsmål om indstilling.... Som Otto nævnte har jeg været inde og ændre billedstandard til FILM. Jeg har dog stadig slør ved hurtige bevægelser, men I Hifi-klubben fortalte de mig at det måske godt kunne gå væk efter et par dage, da panelet ligesom skulle igen eller brænde fast sagde han vist. Er det noget nogle i forumet kan bekræfte. Bemærk forøvrigt under menu punktet Kanal at man kan aktivere LNA som forstærker antenne signalet. Det gav en lille forbedring på mine kanaler. Husk det skal gøres for hvert signal. Jeg er umiddelbart blevet mere glad Min version er forøvrigt en sp01. Nu vil jeg gå igang med yderligere test af DVD'en. Med venlig hilsen Henrik |
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Kører du med HØJ KONTRAST? Det kan godt give slør i billedet. |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
|
BS... Jeg kender ikke JVC - men mange afspillere konverterer mellem 50 og 60 Hz, alt efter indstillingen, og det giver hakkende bevægelser. Kan du beskrive præcist hvordan "slør" tager sig ud? Gerne med et specifikt eksempel med en kendt film. Jeg synes ikke der er nogen problemer med bevægelser, i hvert fald ikke i forhold til andre LCD-tv. Tværtimod, faktisk. |
||
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
||
![]() |
||
![]() |
|
Forresten: Slå Digital NR fra, hvis du ikke har gjort det. |
||
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
||
![]() |
||
Vicks ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
|
Min opsætning er som følger : Tilstand Film, Kontrast 70, Lysstyrke 65, skarphed 5, farve 55, farvetone kold1. Er kontrast på 70 for højt ? Hilsen Henrik |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |