|
Mine hylder og reoler - nu med figurer |
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Forfatter | ||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-August-2010 kl. 11:11 |
|
Inspireret af tråden om Flemmings imponerende bd-samling, vil jeg også lige vise hvad jeg har stående på hylder og reoler rundt omkring i hytten.
Jeg har et samlergen for så vidt angår specielle udgivelser (boxsets, limited editions osv) og også filmfigurer. De figurer der ses på disse billeder er kun de små - dem der kan være i reolerne. Der er "oversigtsbilleder" og så har jeg også åbnet og taget nærbilleder af de enkelte hylder. Bær over med kvaliteten, det er et billigt kamera og jeg er ingen ørn til at få det bedste ud af det. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af Stampe - 27-August-2010 kl. 12:09 |
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
En ting jeg ikke helt forstår når man har så mange DVD/bluray/HDDVD'er er hvorfor man ikke ser på en NAS til at have alle side film liggende? - man får backup og man kan med en nutidig løsning også bruge den til at afspille sine film direkte. Det er ihvertfald en del nemmere end at skulle lede i samlingen som vil tage tid med mindre man har et system som man overholder.
Men bestemt spænnende at se de mere specielle udgivelser med figurer og lign. Det er dem som gør samlingen spænnende og ikke kun overvældende.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det er en VANVITTIG FLOT SAMLING
![]() Jeg ville dog ønske at du havde oploaded større billeder
![]() |
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
|
Hvad mener du - er 2592 x 1944 ikke godt nok - prøv at klik på et af billederne....
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
|
Wow. Sikke en stor samling.
![]() |
||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||
![]() |
||
joni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Status: Offline Point: 97 |
|
Ser sku' godt ud
|
||
![]() |
||
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
|
Flot flot samling. Jeg kan godt forstå du ikke bruger NAS, heller ikke mange numismatikere der sidder og nyder deres frimærkesamling på kopier, har man pladsen er det fedt med 'the real deal' imo. Men, smag og behag-ja :-) |
||
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
||
![]() |
||
Baron ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 284 |
|
Hold da op en samling.. helt klart flottere at kigge på end en NAS, så forstår godt du gerne vil have det fremme..
Spørgsmål : Så f.eks. din samling af Sin City, er der indhold i ALLE de etuier? og hvorfor have så mange eksemplarer af samme film? FLOT FLOT !!! ![]() |
||
Panasonic TX-P42GT30Y, Onkyo TX-SR806, HTPC i5, Elac FS-189, Elac CC241, PS3 Slim - Harmony One
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24810 |
|
Total fed samling. Der er også for en god formue.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
![]() |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24810 |
|
![]() ![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
|
Minder mig om "The 40 Year Old Virgin" ;)
Jeg er også tilhænger af Medie Center måden at være samler på. Jeg synes det ser rodet og forvirrende ud af at have så mange ting stående. Har heller aldrig forstået folk der havde bogsamlinger. Men hver sin smag. Imponerende er det ihvertfald! ;) Mit problem er at at opbevare de originale CD'er og DVD'er hvor jeg har taget nogle smarte metoder i brug som jeg ikke vil afsløre (tyvene finder dem aldrig!!!! hehe)
|
||
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |