recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mine hylder og reoler - nu med figurer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mine hylder og reoler - nu med figurer

Besvar Besvar Side  123 9>
Forfatter
Besked
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mine hylder og reoler - nu med figurer
    Sendt: 23-August-2010 kl. 11:11
Inspireret af tråden om Flemmings imponerende bd-samling, vil jeg også lige vise hvad jeg har stående på hylder og reoler rundt omkring i hytten.

Jeg har et samlergen for så vidt angår specielle udgivelser (boxsets, limited editions osv) og også filmfigurer. De figurer der ses på disse billeder er kun de små - dem der kan være i reolerne. Der er "oversigtsbilleder" og så har jeg også åbnet og taget nærbilleder af de enkelte hylder. Bær over med kvaliteten, det er et billigt kamera og jeg er ingen ørn til at få det bedste ud af det.

Redigeret af Stampe - 27-August-2010 kl. 12:09
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SLETTET_20120103 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2010 kl. 11:43
En ting jeg ikke helt forstår når man har så mange DVD/bluray/HDDVD'er er hvorfor man ikke ser på en NAS til at have alle side film liggende? - man får backup og man kan med en nutidig løsning også bruge den til at afspille sine film direkte. Det er ihvertfald en del nemmere end at skulle lede i samlingen som vil tage tid med mindre man har et system som man overholder.

Men bestemt spænnende at se de mere specielle udgivelser med figurer og lign. Det er dem som gør samlingen spænnende og ikke kun overvældende.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2010 kl. 11:56
Det er en VANVITTIG FLOT SAMLING Clap

Jeg ville dog ønske at du havde oploaded større billederConfused
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2010 kl. 12:15
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg ville dog ønske at du havde oploaded større billederConfused

Hvad mener du - er 2592 x 1944 ikke godt nok - prøv at klik på et af billederne....Wink
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Point: 2195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Firebird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2010 kl. 12:19
Wow. Sikke en stor samling. Clap Tjaa, andre samler på frimærker eller mønter...
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
joni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Januar-2008
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2010 kl. 12:45
Ser sku' godt ud
Til top
veyron Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 682
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér veyron Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2010 kl. 13:37
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

En ting jeg ikke helt forstår når man har så mange DVD/bluray/HDDVD'er er hvorfor man ikke ser på en NAS til at have alle side film liggende? - man får backup og man kan med en nutidig løsning også bruge den til at afspille sine film direkte. Det er ihvertfald en del nemmere end at skulle lede i samlingen som vil tage tid med mindre man har et system som man overholder.
Men bestemt spænnende at se de mere specielle udgivelser med figurer og lign. Det er dem som gør samlingen spænnende og ikke kun overvældende.

Flot flot samling.
Jeg kan godt forstå du ikke bruger NAS, heller ikke mange numismatikere der sidder og nyder deres frimærkesamling på kopier, har man pladsen er det fedt med 'the real deal' imo.
Men, smag og behag-ja :-)
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)

Oppo BDP-83 (reg.free.)

Supra HDMI
Til top
Baron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-August-2007
Sted: Odense
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baron Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2010 kl. 14:11
Hold da op en samling.. helt klart flottere at kigge på end en NAS, så forstår godt du gerne vil have det fremme..

Spørgsmål : Så f.eks. din samling af Sin City, er der indhold i ALLE de etuier? og hvorfor have så mange eksemplarer af samme film?

FLOT FLOT !!! Thumbs Up
Panasonic TX-P42GT30Y, Onkyo TX-SR806, HTPC i5, Elac FS-189, Elac CC241, PS3 Slim - Harmony One
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2010 kl. 14:17

Total fed samling.Big smile Der mange af de figurer, med mere, jeg godt kunne bruge. Bare rigtig godt. Det er fedt at være samler.Big smile

Der er også for en god formue.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2010 kl. 14:19
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Total fed samling.Big smile Der mange af de figurer, med mere, jeg godt kunne bruge. Bare rigtig godt. Det er fedt at være samler.Big smile

Ja jeg undrede mig også over så lidt figurer du har Tongue
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2010 kl. 14:24
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Ja jeg undrede mig også over så lidt figurer du har Tongue
Det er lige den med konen.Ouch De ville bare skulle sættes på loftet, så er det lidt en synd at købe dem.Cry
Mvh
Flemming Larsen
Til top
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Maj-2005
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2010 kl. 14:24
Minder mig om "The 40 Year Old Virgin" ;)

Jeg er også tilhænger af Medie Center måden at være samler på. Jeg synes det ser rodet og forvirrende ud af at have så mange ting stående. Har heller aldrig forstået folk der havde bogsamlinger.  Men hver sin smag. Imponerende er det ihvertfald! ;)
Mit problem er at at opbevare de originale CD'er og DVD'er hvor jeg har taget nogle smarte metoder i brug som jeg ikke vil afsløre (tyvene finder dem aldrig!!!! hehe)
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
Til top

Besvar Besvar Side  123 9>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu