|
Mine hylder og reoler - nu med figurer |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Forfatter | |||
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeps det er Ahsoka Tano fra Clone Wars (Den animerede serie) :)
|
|||
![]() |
|||
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
||
KÆFT en fed samling... Jeg er misundelig, det er det eneste som min kæreste har sagt nej til jeg køber :)
|
|||
![]() |
|||
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
||
Har ikke fået læst hele tråden, men fed samling!
Har selv købt en smule fra toypalace.de De har en masse og til rimelige priser :) Det næste jeg er ude efter bliver enten en RS Prop Masters Stunt Stormtrooper hjelm eller en snowtrooper :)
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Undkyld, men hvad!!?? Er der hendes penge, eller det dine penge?? Er det hendes hjem, eller det jeres hjem?? ![]() M.v.h. |
|||
![]() |
|||
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
||
Det er mine penge, men vores hjem... Hun er generelt ret overbærende, har ikke noget imod mine B&W802D som fylder en del i stuen, ej heller mit 60" tv eller 12" subwoofer.. Min nye earthquake forstærker som er en "lille" sag på 62kg brokkede hun sig heller ikke over :)
|
|||
![]() |
|||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
||
Faktisk ikke - men jeg kan godt forstå forvekslingen. Det er Shaak Ti
|
|||
![]() |
|||
||
Hehe godt så. Har også kun set max 2 afsnit af clone wars og ikke spillet nogle af spillene. Det eneste der tiltrækker mig ved de 3 nye og alt det de har affødt, er clone troopers i alle deres afskygninger :)
|
|||
![]() |
|||
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
||
Er hun ikke også med i den animerede serie? EDIT: Det var der så nogen der svarede på før jeg stillede spørgsmålet
![]() Redigeret af Martin Sjøstrand - 05-Marts-2014 kl. 16:15 |
|||
![]() |
|||
bbond ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 410 |
||
Flere lidenskablige samlere, køber altid 2 af samme... en bliver i boksen, den anden "tages i brug" ![]() Bond
![]() |
|||
![]() |
|||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Flot samling ;-). Men ganske forfærdelig hj.side de er lagt op på. Når man trykker på "next", kommer der en rædselsfuld bettingsite :-(
|
|||
![]() |
|||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
||
![]() A D B L O C K Redigeret af Steve Jones - 18-Januar-2015 kl. 11:01 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |