recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mine hylder og reoler - nu med figurer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mine hylder og reoler - nu med figurer

Besvar Besvar Side  <1 6789>
Forfatter
Besked
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2014 kl. 10:39
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

<span style="line-height: 1.4;">Jeg synes, at jeg ha set hende, i Star Wars.
</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
Jep - SW er det. Dog ikke filmene men spillene.

Ok, så har jeg ikke set hende. Men håret og hendes horn, ligner noget fra den nye trilogi.

Jeps det er Ahsoka Tano fra Clone Wars (Den animerede serie) :)
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2014 kl. 10:50
KÆFT en fed samling... Jeg er misundelig, det er det eneste som min kæreste har sagt nej til jeg køber :)

Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2014 kl. 11:36
Har ikke fået læst hele tråden, men fed samling!
Har selv købt en smule fra toypalace.de De har en masse og til rimelige priser :)
Det næste jeg er ude efter bliver enten en RS Prop Masters Stunt Stormtrooper hjelm eller en snowtrooper :)
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2014 kl. 11:53
Oprindeligt skrevet af osbech osbech skrev:

KÆFT en fed samling... Jeg er misundelig, det er det eneste som min kæreste har sagt nej til jeg køber :)

Undkyld, men hvad!!??

Er der hendes penge, eller det dine penge?? Er det hendes hjem, eller det jeres hjem??   

M.v.h.
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2014 kl. 12:18
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af osbech osbech skrev:

Undkyld, men hvad!!??

Er der hendes penge, eller det dine penge?? Er det hendes hjem, eller det jeres hjem??   

M.v.h.

Det er mine penge, men vores hjem...

Hun er generelt ret overbærende, har ikke noget imod mine B&W802D som fylder en del i stuen, ej heller mit 60" tv eller 12" subwoofer..

Min nye earthquake forstærker som er en "lille" sag på 62kg brokkede hun sig heller ikke over :)
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2014 kl. 12:35
Oprindeligt skrevet af Wolff Wolff skrev:

Jeps det er Ahsoka Tano fra Clone Wars (Den animerede serie) :)

Faktisk ikke - men jeg kan godt forstå forvekslingen. Det er Shaak Ti
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2014 kl. 12:48
Hehe godt så. Har også kun set max 2 afsnit af clone wars og ikke spillet nogle af spillene. Det eneste der tiltrækker mig ved de 3 nye og alt det de har affødt, er clone troopers i alle deres afskygninger :)
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2014 kl. 16:15

Jeg synes, at jeg ha set hende, i Star Wars.

Jep - SW er det. Dog ikke filmene men spillene.

Er hun ikke også med i den animerede serie?

EDIT: Det var der så nogen der svarede på før jeg stillede spørgsmålet Smile

Redigeret af Martin Sjøstrand - 05-Marts-2014 kl. 16:15
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Point: 410
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2014 kl. 16:51

Oprindeligt skrevet af henrik-t henrik-t skrev:

hvorfor pakker du figurene ud, de er meget mere værd hvis du ikke pakker dem ud er de ikke, og de fleste er jo lavet så man kan se dem alligevel, eller køber du dem 2nd hand pakket ud. ???

Nej - man kan ikke se figuren i kassen. Desuden kommer de i flere dele og skal samles. Men du har ret i at de er mere værd "MIB" (Mint In Box) men hvorfor skulle jeg købe en figur blot for at stille kassen stadig med figuren stadig i ned i kælderrummet? Jeg køber dem ikke med videresalg for øje. Det er såmænd mange der gør det, da der er et stort marked for i hvert fald nogle af dem. De mest eftertragtede går rask væk $$1500 - 2000 på eBay

Flere lidenskablige samlere, køber altid 2 af samme... en bliver i boksen, den anden "tages i brug" Wink
Bond Cool
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 10:08
Tid til en lille update Smile

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 10:26
Flot samling ;-). Men ganske forfærdelig hj.side de er lagt op på. Når man trykker på "next", kommer der en rædselsfuld bettingsite :-(
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 11:00
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Flot samling ;-). Men ganske forfærdelig hj.side de er lagt op på. Når man trykker på "next", kommer der en rædselsfuld bettingsite :-(

Wink

A
D
B
L
O
C
K

Redigeret af Steve Jones - 18-Januar-2015 kl. 11:01
Til top

Besvar Besvar Side  <1 6789>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu