|
"Mine indlæg" |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Forfatter | ||
joeblach ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark, Greve Status: Offline Point: 454 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Februar-2013 kl. 10:50 |
|
![]() Derfor finder jeg det lidt useriøst at man ikke gider svare mig, trodt flere henvendelser...
mvh klaus Redigeret af joeblach - 24-Februar-2013 kl. 14:22 |
||
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
|
||
![]() |
||
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kan du ikke bare bruge søg funktionen? Advanceret søgning giver mulighed for at søge efter bruger navn - her skriver du så bare dit eget!?
/ask |
||
![]() |
||
joeblach ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark, Greve Status: Offline Point: 454 |
|
jo det ved jeg, men det er meget besværligt... prøv at se f.eks vagars... det er meget nemmere og overskueligt....Troede man var lidt mere fremme herinde...
|
||
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det virker heller ikke med "søg"
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Korrekt. Brugernavns søgning virker ikke.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
|
Hej Alle
Tryk på jeres brugernavn øverst tv. i et indlæg i har skrevet, så dukker en lille menu op. Vælg "Find medlems indlæg" Tryk "Enter" /Lars Redigeret af Lars - 24-Februar-2013 kl. 12:00 |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
|
Stadig meget uoverskueligt.... prøv at se mit billede fra vagcars... det er overskueligt, og man kan nemt se hvilke fora, og undermenuer det kommer fra...
|
||
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Der har været en "mine indlæg" men det blev fjernet i forbindelse med en opdatering og kom aldrig igen.
Der har været rigtigt mange tråde fra folk som ønsker det tilbage inklusiv jeg selv.
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
|
Lav en genvej i browseren der ser sådan ud:
Er der én der ved hvordan jeg får udfyldt "Vis Resultater som" med Emner i stedet for Beskeder? Så det kan sættes ind i URL også. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
Lige præcis... Jeg mener også at kunne huske den var der.... Redigeret af joeblach - 24-Februar-2013 kl. 16:30 |
||
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Nej - søgefunktionen her på Recordere er ikke værd at skrive hjem om! Brug hellere Google, så kommer det frem - selv om man ikke helt kan huske den korrekte overskrift!!
![]() |
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
|
Det synes jeg da ikke virker. Selv hvis man vælger "Vis indlæg" - Alle, kommer der blot 100 stk. frem. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |