|
"Mine indlæg" |
Besvar | Side <1234 7> |
Forfatter | ||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så man skal lige lede forummet igennem for at finde et indlæg man har skrevet før man kan finde den tråd man nu egentlig var interesseret i? - lyder det ikke meget brugerfjentligt? Er det ikke en smal opgave for sådan nogle som jer at ligge den ønskede funktion tilbage i menuen eller har i problemer med at implementere det?
|
||
joeblach
Super bruger Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark, Greve Status: Offline Point: 454 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5271 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bare tryk på et tilfældigt indlæg, og skift pågældende brugers navn ud med dit eget (det kan du vel huske )
Mvh JørgenT
|
||
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2402 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Emnet har været oppe og vende en bunke gange, jeg har savnet funktionen lige siden jeg startede på forummet. Cirka hvert halve år bliver funktionen efterlyst, men intet sker.. Som det er nu skal man: 1) Klikke på Søg 2) Klikke på Avanceret søgning 3) Indtaste sit brugernavn i "Search by username". 4) Ændre "Vis resultater som" fra Beskeder til Emner 5) Hvis du var i et underforum skal du også lige huske at ændre "I forum" til Alle fora ellers får du kun lavet en søgning på dine indlæg i det underforum du nu befinder dig i. Jeg synes det er direkte pinligt at der ikke er en knap til det, man kan det på et hav af andre forums, det bør også kunne fikses på recordere.dk. |
||
jb17j
Super bruger Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej
Jeg er helt enig, der virkelig træls man ikke kan finde signe indlæg som man kunne engang, jeg forstår ikke hvorfor man stejler over tanker at lave det igen, i dages danmark burde det være let og lave. en ting mere som kunne være en god service over for bruger, var at lave det sådan at man kunne sætte et mærke på de emner man gerne vil følge, så de efter en tid var let og finde igen. Med venlig hilsen Jan b |
||
Mvh Jan B
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5271 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det findes allerede i din browser: "Føj til Favoritter"
eller lignende, afhængig af hvilken browser du anvender.
Samme sted kan man også lave genvej til "Søg i Mine indlæg"
Derudover kan du i "Emne Funktioner" tilføje "Underretning per email (for dette emne)" så du kan følge med ved nye indlæg.
Mvh JørgenT
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har skrevet det før, men her kommer det igen. Lav en genvej i browseren der ser sådan ud: Den kan lægges i bogmærkelinjen, eller som ikon på skrivebordet, eller hvad du nu synes er lettest. Jeg kan ikke finde ud af også at få en URL til at udfylde "Vis Resultater som" med Emner i stedet for Beskeder? Redigeret af Brixen - 25-Februar-2013 kl. 11:08 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kære venner.
Vi kigger på det. Men det har ikke høj prioritet. Vi har f.eks. lige brugt en måned på at flytte CMS server til et virtuelt miljø, og næste ting er at flytte vores forum setup til version 10 med bedre antispam. Vi kører et forum system som desværre ikke har valgt den feature, så den skal kodes af os selv. Vi har lavet nogle små tests omkring SQL delen, som er lette nok, og nu ser vi om vi kan rive brugerinfo ud uden at knække noget. |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2402 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jamen så kan det være I har brug for briller for der sker ikke alverden med det kiggeri.. Her er en tråd fra maj 2010 hvor jeg efterspørger præcis samme funktion og allerede dengang var der ifølge Maxxer lavet tråde om det i forvejen, dvs. ønsket var ikke engang nyt for snart 3 år siden. http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80997&KW=&title=forslag-til-forumsgning-p-egne-indlg Det må efterhånden være på tide at gøre mere end blot at kigge. Som Brixen siger findes der allerede mulighed for at udfylde brugernavn og jeg ved fra tidligere at der også er mulighed for at sætte default til at vise emner i stedet for indlæg, sådan fungerede det inden I ændrede default til indlæg i stedet for emner. Featuren må findes allerede ellers havde det ikke virket at trykke på folks brugernavn og lave "Find medlems indlæg", kopier den funktion op i menuen for oven, udfyld brugernavn med det navn man er logget ind med og sæt en parameter på der viser resultatet som indlæg i stedet for beskeder. |
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
@Strandvasker: Det er din type indlæg, der gør at den nu igen ryger ned i listen.
Jeg gider faktisk ikke finde mig i så lave indlæg. Vi forsøger faktisk at tale pænt til hinanden herinde.
Og til info, så bruger jeg allerede briller. Redigeret af hummelmose - 25-Februar-2013 kl. 15:37 |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det jeg skriver her er noget man selv kan gøre. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men det ændrer vel ikke på at man kun får vist 100 indlæg?! Hvad med resten?
|
||
Besvar | Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |