recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Mine indlæg"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Mine indlæg"

Besvar Besvar Side  <1234 7>
Forfatter
Besked
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2013 kl. 18:49

Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Alle

Tryk på jeres brugernavn øverst tv. i et indlæg i har skrevet, så dukker en lille menu op.

Vælg "Find medlems indlæg"

Tryk "Enter"

/Lars

Så man skal lige lede forummet igennem for at finde et indlæg man har skrevet før man kan finde den tråd man nu egentlig var interesseret i? - lyder det ikke meget brugerfjentligt?

Er det ikke en smal opgave for sådan nogle som jer at ligge den ønskede funktion tilbage i menuen eller har i problemer med at implementere det?
Til top
joeblach Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark, Greve
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joeblach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2013 kl. 19:17

Hej Alle

Tryk på jeres brugernavn øverst tv. i et indlæg i har skrevet, så dukker en lille menu op.

Tryk "Enter"

/Lars
Hvad hjælper det, når man ik lige kan huske sine mange indlæg, så kan man jo ikke trykke på sit brugernavn øverst tv.
Det var jo meningen at når man logger på med brugernavn, så kan man i hovedmenuen trykke på "mine indlæg" og nemt finde sine egne...
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2013 kl. 19:46
Oprindeligt skrevet af joeblach joeblach skrev:

Hej Alle

Tryk "Enter"

/Lars
Hvad hjælper det, når man ik lige kan huske sine mange indlæg, så kan man jo ikke trykke på sit brugernavn øverst tv.
Bare tryk på et tilfældigt indlæg, og skift pågældende brugers navn ud med dit eget (det kan du vel huske  Wink )

Mvh JørgenT
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Point: 2402
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2013 kl. 19:46

Derfor finder jeg det lidt useriøst at man ikke gider svare mig, trodt flere henvendelser...

Emnet har været oppe og vende en bunke gange, jeg har savnet funktionen lige siden jeg startede på forummet. Cirka hvert halve år bliver funktionen efterlyst, men intet sker..

Som det er nu skal man:

1) Klikke på Søg
2) Klikke på Avanceret søgning
3) Indtaste sit brugernavn i "Search by username".
4) Ændre "Vis resultater som" fra Beskeder til Emner
5) Hvis du var i et underforum skal du også lige huske at ændre "I forum" til Alle fora ellers får du kun lavet en søgning på dine indlæg i det underforum du nu befinder dig i.

Jeg synes det er direkte pinligt at der ikke er en knap til det, man kan det på et hav af andre forums, det bør også kunne fikses på recordere.dk.
Til top
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Aalborg dk
Point: 453
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jb17j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 07:31
Hej 
Jeg er helt enig, der virkelig træls man ikke kan finde signe indlæg som man kunne engang, jeg forstår ikke hvorfor man stejler over tanker at lave det igen, i dages danmark burde det være let og lave.
en ting mere som kunne være en god service over for bruger, var at lave det sådan at man kunne sætte et mærke på de emner man gerne vil følge, så de efter en tid var let og finde igen.

Med venlig hilsen 
Jan b

Mvh Jan B
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 09:15
Oprindeligt skrevet af jb17j jb17j skrev:

en ting mere som kunne være en god service over for bruger, var at lave det sådan at man kunne sætte et mærke på de emner man gerne vil følge, så de efter en tid var let og finde igen.
Det findes allerede i din browser: "Føj til Favoritter"
eller lignende, afhængig af  hvilken browser du anvender.

Samme sted kan man også lave genvej til "Søg i Mine indlæg"

Derudover kan du i "Emne Funktioner" tilføje "Underretning per email (for dette emne)" så du kan følge med ved nye indlæg.

Mvh JørgenT
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 11:04

Det var jo meningen at når man logger på med brugernavn, så kan man i hovedmenuen trykke på "mine indlæg" og nemt finde sine egne...

Jeg har skrevet det før, men her kommer det igen. Lav en genvej i browseren der ser sådan ud:

Den kan lægges i bogmærkelinjen, eller som ikon på skrivebordet, eller hvad du nu synes er lettest.

Jeg kan ikke finde ud af også at få en URL til at udfylde "Vis Resultater som" med Emner i stedet for Beskeder?

Redigeret af Brixen - 25-Februar-2013 kl. 11:08
Venlig hilsen
KB
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 12:07
Kære venner.

Vi kigger på det. Men det har ikke høj prioritet. Vi har f.eks. lige brugt en måned på at flytte CMS server til et virtuelt miljø, og næste ting er at flytte vores forum setup til version 10 med bedre antispam.

Vi kører et forum system som desværre ikke har valgt den feature, så den skal kodes af os selv. Vi har lavet nogle små tests omkring SQL delen, som er lette nok, og nu ser vi om vi kan rive brugerinfo ud uden at knække noget. Smile
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Point: 2402
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 12:29
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Vi kigger på det.

Jamen så kan det være I har brug for briller for der sker ikke alverden med det kiggeri..

Her er en tråd fra maj 2010 hvor jeg efterspørger præcis samme funktion og allerede dengang var der ifølge Maxxer lavet tråde om det i forvejen, dvs. ønsket var ikke engang nyt for snart 3 år siden.
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80997&KW=&title=forslag-til-forumsgning-p-egne-indlg

Det må efterhånden være på tide at gøre mere end blot at kigge. Som Brixen siger findes der allerede mulighed for at udfylde brugernavn og jeg ved fra tidligere at der også er mulighed for at sætte default til at vise emner i stedet for indlæg, sådan fungerede det inden I ændrede default til indlæg i stedet for emner.

Featuren må findes allerede ellers havde det ikke virket at trykke på folks brugernavn og lave "Find medlems indlæg", kopier den funktion op i menuen for oven, udfyld brugernavn med det navn man er logget ind med og sæt en parameter på der viser resultatet som indlæg i stedet for beskeder.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 12:55
@Strandvasker: Det er din type indlæg, der gør at den nu igen ryger ned i listen. 

Jeg gider faktisk ikke finde mig i så lave indlæg. Vi forsøger faktisk at tale pænt til hinanden herinde.

Og til info, så bruger jeg allerede briller.Wink

Redigeret af hummelmose - 25-Februar-2013 kl. 15:37
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 13:24
Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

Som Brixen siger findes der allerede mulighed for at udfylde brugernavn og jeg ved fra tidligere at der også er mulighed for at sætte default til at vise emner i stedet for indlæg, sådan fungerede det inden I ændrede default til indlæg i stedet for emner.

Det jeg skriver her er noget man selv kan gøre.

Venlig hilsen
KB
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2346
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 15:51
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Jeg har skrevet det før, men her kommer det igen. Lav en genvej i browseren der ser sådan ud:

Den kan lægges i bogmærkelinjen, eller som ikon på skrivebordet, eller hvad du nu synes er lettest.

Jeg kan ikke finde ud af også at få en URL til at udfylde "Vis Resultater som" med Emner i stedet for Beskeder?

Men det ændrer vel ikke på at man kun får vist 100 indlæg?! Hvad med resten?
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 7>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu