|
"Mine indlæg" |
Besvar | Side <1 4567> |
Forfatter | |||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8584 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den løsning vi har lavet, er baseret på det krav som var. Vi har lavet en søgning, hvor man som bruger ikke skal trykke på de mange forskellige valg, der var for at få vist ens indlæg. Så det løsningen gør, er at vise præcist det samme som hvis man trykkede, søg og valgte sig som bruger osv.
Det første oplæg jeg lavede var bare en liste, hvor man fik det listet, men den påvirkede ikke læste poster, men det var ikke det man ønskede. Håber det svarer på dem som spørger om "læste poster" opdateringen.
|
|||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|||
cnn3
Guld medlem Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
OK, jeg bruger Google Chrome...
|
|||
mvh Christian
|
|||
cnn3
Funktioner
Tak(0)
|
||
Skriver du at det er et ønske at den påvirker læste poster, eller tiden for sidste besøg, eller hvad det nu er den påvirker? Den skal vel blot vise de indlæg man har skrevet?
|
|||
mvh Christian
|
|||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er ikke noget vi styrer hvad "aktive emner" viser. Den nye funktion er blot en helt almindelig forum-søgning. Men det overvejes altid at lade "aktive emner" starte med at vise eksempelvis de seneste 2 dage. /Lars
|
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4801 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ikke korrekt... Hvis jeg søger på mig selv, så får jeg en "Vis indlæg", hvor jeg kan hoppe direkte til det indlæg jeg har skrevet... |
|||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|||
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4801 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er den option, der hedder "Vis beskeder som", hvor jeg har valgt "Beskeder" og ikke "Emner". Så kan man hoppe direkte til ens indlæg... Det er ganske ønskværdigt at have den mulighed...
|
|||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|||
cnn3
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det kan ikke passe. Hvis jeg logger på med mit brugernavn på en anden computer, vil den vise de indlæg der er aktive siden jeg sidst loggede på. Så et eller andet sted gemmes det at cnn3 sidst var aktiv kl 18.45, og så vises alle indlæg siden 18.45 for mig. Når jeg så vælger mine indlæg, resettes tidspunktet til aktuel tidspunkt, og der er i sagens natur ingen aktive emner....
|
|||
mvh Christian
|
|||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, men det er noget forum-softwaren selv styrer. Ikke noget vi har kontrol over som administratorer af forummet. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
Allan Olesen
Guld medlem Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jamen, så laver du da bare den genvej, der har været beskrevet i tråden tidligere. Den giver nøjagtigt det søgeresultat, du efterlyser. Men jeg er ret overbevist om, at hovedparten af os ønsker det søgeresultat, Hummelmose nu har implementeret. Kun på den måde kan vi nemlig se, om der er ny aktivitet i en tråd, vi har deltaget i. |
|||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er meget taknemlig for den nye knap - i har givet os.
Nu er det supernemt og hurtigt, at komme til de emner/tråde jeg har deltaget i.
|
|||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|||
cnn3
Funktioner
Tak(0)
|
||
Lars, den nye funktion virker ikke som en helt almindelig forum-søgning. Den virker som en helt almindelig forum-søgning plus en 'Marker alle beskeder som læst'
|
|||
mvh Christian
|
|||
Besvar | Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |