recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mine MP3 albums placeret på internettet ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMine MP3 albums placeret på internettet ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Peter1968 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Emne: Mine MP3 albums placeret på internettet ?
    Sendt: 24-November-2008 kl. 11:40

Kære Alle

Jeg har købt mig en Logitech Squeezeboks Duet - som nu er installeret i køkken'et sammen med et par højtalere. Alt dette er fint.
Endvidere - for at få den bedste "kontakt" til Internet og netværk, har jeg installeret et netværkskabel fra min Squeezeboks (ude i køkkenet) og ind til min hub på kontoret.

Søprgsmål:

Hvis min computer ikke er tændt, med Squeezeboks programmet startet - så kan jeg ikke høre almindeilg radio. Jeg skal derfor for at lytte til internet radio, forbinde den til SqueezeNetwork.
(Skal vælge det som musikkilde i stedet for min computer/server).
Hvis jeg så en dag vil høre nogle af mine MP3 album's - skal jeg så skifte "musikkilde" og vælge min computer/server.
Men det er da meget besværligt ??

Kunne man ikke lægge sine MP3 album's op et eller andet sted på nettet (Gmail, B-One eller lign.) og så høre både dem og radio - når musikkilden er Squeezenetwork ???
Det syntes jeg engang jeg har hørt noget om !!!

Jeg har mange andre spørgsmål, men disse bruger jeg mest tid på.... Så jeg håber der er nogle af jer venligst mennesker der lige vil hjælpe mig ;-)

Fortsat rigtig god dag....

Mange hilsner

Peter

Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-December-2003
Point: 1046
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2008 kl. 11:53
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2008 kl. 12:15

Kære Kris
Tak for dit svar.

Jeg kan ikke lige gennemskue -> Er det en gratis service eller koster det penge at anvende MP3tunes ??

I givet fald - findes der en gratis mulighed ??

På forhånd tak for hjælpen...

/Peter

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2008 kl. 12:17

Arhh... 2 GB er gratis
Derefter koster det.....

OK - Det er en mulighed ;-)

Findes der nogle "free" muligheder ???
- Kunen man eksempelvis "logge" til sit webhotel hos One.com og ilgn. steder ???

Tak - og fortsat god dag.

/Peter

Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-December-2003
Point: 1046
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2008 kl. 12:44

...MP3tunes er jo ligefrem skræddersyet til Squeezebox - det tror jeg ikke, du finder andre steder. 40 dollar for 50GB internetlager om året... tja... Jeg har 225GB, så jeg opgav internet-lagningsmuligheden tidligere - det kræver fibernet (eller uendelig meget tid!) at uploade så meget...

/kris

Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu