|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peter1968 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 24-November-2008 kl. 11:40 |
Kære Alle Jeg har købt mig en Logitech Squeezeboks Duet - som nu er installeret i køkken'et sammen med et par højtalere. Alt dette er fint. Søprgsmål: Hvis min computer ikke er tændt, med Squeezeboks programmet startet - så kan jeg ikke høre almindeilg radio. Jeg skal derfor for at lytte til internet radio, forbinde den til SqueezeNetwork. Kunne man ikke lægge sine MP3 album's op et eller andet sted på nettet (Gmail, B-One eller lign.) og så høre både dem og radio - når musikkilden er Squeezenetwork ??? Jeg har mange andre spørgsmål, men disse bruger jeg mest tid på.... Så jeg håber der er nogle af jer venligst mennesker der lige vil hjælpe mig ;-) Fortsat rigtig god dag.... Mange hilsner Peter |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
MP3tunes er en mulighed: http://www.mp3tunes.com/cb/squeezenetwork?partner=1301187395 |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
Peter1968 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Kære Kris Jeg kan ikke lige gennemskue -> Er det en gratis service eller koster det penge at anvende MP3tunes ?? /Peter |
|
![]() |
|
![]() |
Arhh... 2 GB er gratis Tak - og fortsat god dag. /Peter |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
...MP3tunes er jo ligefrem skræddersyet til Squeezebox - det tror jeg ikke, du finder andre steder. 40 dollar for 50GB internetlager om året... tja... Jeg har 225GB, så jeg opgav internet-lagningsmuligheden tidligere - det kræver fibernet (eller uendelig meget tid!) at uploade så meget... /kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |