|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
nybym ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 720 |
![]() Sendt: 20-Februar-2007 kl. 20:57 |
jeg er på "jagt" efter en hjemmebiograf. jeg har ca 25k inkl alt.
jeg har fundet frem til følgende: Samsung LE-32R72B (Blank sort / Sølv) Sony RDR-HX820 JVC RX D701 KEF KHT2005.2 kom gerne med forslag. Kan disse ting overhovedet fungere sammen? |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
hejsa
En hjemmebiograf starter her! Måske jeg ville spare harddiskoptagerne væk, med måske en HD-dvd til næsten samme pris... God jagt..... ![]() Redigeret af Henrik_s - 20-Februar-2007 kl. 21:16 |
|
![]() |
|
nybym ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 720 |
![]() |
tak for dit svar.
der må da være nogle som har nogle konkrete forslag. |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
De ting du nævner fungere fint sammen, smed dem sammen med et par gode kabler, så bliver du ikke skuffet, men som du skriver få du en mini hjemmebiograf, jeg vil bare kalde det en almindelig stue/værelses opstilling. Film skal ses på det store lærred det kan ikke være anderledes...
|
|
![]() |
|
![]() |
det sakl være en stue bio.
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Før det er muligt at komme med et kvalificeret bud, så må vi vide lidt om hvad din skærm skal bruges til? TV (analog/digital), DVD, Videospil, PC, osv. Hvilken lydkvalitet er du ude efter på surround? Fona, middel eller primo? Krav til design? Har du en kæreste/kone der går op i hvordan det ser ud? Redigeret af Sandal - 20-Februar-2007 kl. 21:47 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
![]() |
Der er ingen hindring for projector
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
jeg skal bruge den til film, musik fra PC, skal sættes sammen med tdc-kabeltv + selector.
nej jeg har ingen kone/kæreste som skal bestemme noget. jeg vil ikke have "madkasse-lyd".. |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Hvis du ikke skal bruge din skærm til videospil eller pc, vil jeg foreslå en plasma skræm. For at vi skal holde os inden for budgettet vil jeg nok anbefale en Panasonic PV60 (9.688,-). Sony RDR-HX820 (2.999,-) er langsom i menuen, men en udmærkede afspiller/optager og så har den jo HDMI. Når du også skal bruge din surround receiver til stereo musik, vil jeg anbefale en Marantz SR 4001 (4.999,-) eller 5001 (6.499,-), da disse er kendt for også at have rimelig stereolyd. Det giver en pris på enten 17.686,- eller 19.186,- Så har du 5814,- kr til højtalere. Det er nok i underkanten, men så start med at køb front og center højttalerne. Her vil jeg ikke anbefale nogle bestemte højttalere, for du skal ud at bruge dine øre. Jeg har selv valgt Monitor Audio, men mange andre snakker godt om Dali, osv. Redigeret af Sandal - 20-Februar-2007 kl. 22:23 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
![]() |
tak for dit forslag. det vil blive overvejet.
kom gerne med flere forslag. |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Jeg ville nok gå efter sådan et system: Samsung 32N71 Ialt lige rundt de 25K ... du kan naturligvis ændre op og ned på enkelte dele... Det er et rigtig lækkert system!! |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
![]() |
endnu engang tak.. vil bare helst have med dvd/hdd optager.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |