|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lpnielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() Sendt: 16-Februar-2008 kl. 10:07 |
Hej Jeg er på udkig efter en "mini bærbar" som vil være nem at have med når man rejser. Jeg kan godt finde nogle forskellige 12", men findes der ikke nogle der lige er en spids mindre omkring 10"? Jeg har set lidt på den der Eee PC, men jeg synes simpelthen specifikationerne er for skrabet - det være sagt, så behøver jeg slet ikke nogle vilde specifikationer. |
|
Mvh
LPN |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
har du kigget på Toshiba portegé r500 ?? "... og den er fucking fine, jeg er vild med dens moves til bump'n'grind" der ligger også et youtube video review af den, i den "letteste" konfiguration vejer den under 800gram, og har set tal på 8½ times batteritid... |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
lpnielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() |
Hmm - den ser helt sikkert fed ud og det er meget i den stil jeg kunne tænke mig det. Men prisen er nok ca. 5k for høj til mig, hvis jeg tager udgangspunkt i, at Toshiba'en koster ca. 13k. Kom endelig med flere alternativer.
|
|
Mvh
LPN |
|
![]() |
|
![]() |
Er det bare mig eller er det her ikke helt vanvittigt billigt: |
|
Mvh
LPN |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |